Reklamos agentūros "Brand Sellers DDB Vilnius" telekomunikacijų bendrovei "Omnitel" sukurtas reklaminis klipas "Svarelis" tapo iškart dviejų konkursų finalininku. Tarp geriausiųjų jis pateko Niujorko reklamos festivalyje bei GSM reklamos festivalyje Kanuose.
"Šis "Omnitel" reklaminis klipas jau yra sėkmingai pasirodęs tarptautiniuose reklamos festivaliuose, patekę į jų finalus įvairiose šalyse. Gera, ryški idėja yra universali - ji suprantama visur, nepaisant kultūrinių, ekonominių ar kitokių skirtumų", - sakė "Brand Sellers DDB Vilnius" direktorius Mikas Feigelovičius.
Šiame reklamos klipe į parduotuvę atėjusiam vyriškiui šalia perkamo mėsos gaminio ant svarstyklių yra uždedamas ir svarelis, paaiškinant, kad tai yra abonentinis mokestis. Klipe kaip pardavėja nusifilmavo dabar populiarų žaidimą šeimoms LNK televizijoje vedanti žurnalistė Beata Čičkauskaitė.
Lietuviškas "Omnitel" reklaminis klipas tarptautiniame Niujorko reklamos festivalyje finalininku tapo televizijos ir kino reklamos srities telekomunikacijų kategorijoje. Festivalio nugalėtojai bus paskelbti sausio 31 dieną. Prestižinis tarptautinis Niujorko reklamos festivalis organizuojamas jau 45-us metus.
Mobiliojo ryšio (GSM) paslaugų reklamos festivalyje Kanuose dalyvavo du Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovės "Omnitel" klipai - tas pats "Svarelis" bei "Nakties tarifas". Tarp keturių geriausių TV klipų pateko "Svarelis". Jis varžysis su Čilės "Entel PCS", Portugalijos "Optimus Telecommunications" bei Vokietijos "Vodafone Group" operatorių reklaminiais klipais. Nugalėtojas bus paskelbtas vasario 18 dieną Kanuose vykstančiame 3-iajame Pasauliniame GSM kongrese.
Niujorko ir mobiliojo ryšio reklamos Kanų festivaliuose lietuviški klipai į finalą pateko pirmą kartą.
ELTA