Čikagoje įsikūrusi šunų maisto gamybos kompanija "Lucky Buddy" ("Laimingas draugužis") per televiziją pradėjo naują reklaminę kampaniją. Reklama iš dalies yra skirta ne tik šunų šeimininkams, bet ir patiems "vartotojams" - šunims. Po pokalbių su kinologijos specialistais buvo įrašytas šunų lojimas, kuriuo jie neva išreiškia pasitenkinimą dėl labai skanaus ėdalo. Visi šie garsai buvo įtraukti ir į per televiziją jau pradėtą transliuoti reklaminį filmuką. Reklamą kūrę specialistai yra įsitikinę, kad lojimas per reklamą atkreips šunų dėmesį ir šie pamėgs naująjį maistą labiau nei kitus, o savo augintinius mylintys šeimininkai pirks jiems būtent naująjį produktą.
Tuo tarpu konkurentai tvirtina, kad visa ši kampanija - pigus akių dūmimas. Jie teigia, kad visų pirma patenkinti maistu šunys neloja, o visų antra, kažin ar šuo suvoks, jog "lojama" būtent dėl to maisto. Žodžiu, tai dar viena kiek neįprasta reklama, veiksianti tik šeimininkus. "Augintiniai protingesni, jų kaip kad šeimininkų, kvaila reklama nesuklaidinsi", - juokavo kitos kompanijos atstovas.