Telšiuose UAB "VP Market" atidaryta parduotuvė "Maxima" paviliojo didžiąją dalį vietinių maisto prekių parduotuvių klientų. Smulkesni prekiautojai galvoja, kaip susigrąžinti pirkėjus ir mažinti veiklos išlaidas, tačiau jiems tai sunkiai sekasi.
Anot Linos Jančiauskienės, kuri Telšiuose turi maisto prekių parduotuvę, "Maxima" po truputį traukia jos nuolatinius lankytojus. Įmonės apyvarta š. m. rugsėjį sumažėjo 30 proc. Skundžiasi ir kiti mažesnių maisto prekių parduotuvių savininkai Telšiuose.
Tuo tarpu Lina Žilakauskienė, Telšių "Maximos" direktorė, teigia, kad šiai parduotuvei analogų nėra, nes nė viena kita mieste neturi tokio plataus kokybiškų bei pigių prekių asortimento, be to, į "Maximą" žmonės užsuka ne tik nusipirkti pigesnių produktų, bet ir "gerai praleisti laiką, nes mieste trūksta pramogų", rašo “Verslo žinios”.
ELTA