• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dienraščio "Washington Post" teigimu, Japonijos automobilių gamintoja "Nissan" vykdo netradicinę rinkodaros kampaniją, kurios metu akcentuoja seksualiuosius naujo šeimyninio mikroautobuso aspektus.

REKLAMA
REKLAMA

"Nissan" naująjį "2004 Quest" skiria vis dar "stilingiems ir šiuolaikiškiems" tėvams, ypač moterims, kurių individualumo neužgožia net vaikų auginimas. "Niekada nenaudojome žodžių "seksuali mamytė", - sakė už mikroautobuso rinkodarą atsakinga Šiaurės Amerikos regiono vadybininkė Shari Kourilsky (Šeri Kurilski). - (Tačiau) savo reklamose leidžiame apie tai suprasti".

REKLAMA

Iš tikrųjų vienoje spausdintoje reklamoje vaizduojamas ant prie lango stovinčios kėdės numestas moteriškas chalatas. Pro langą matosi "Quest", o plakato užrašas skelbia: "Aistra jį sukūrė, aistra jį ir pripildys". Turima omenyje - pripildys šeimos automobilį vaikų.

"Nissan" tikisi atsirėžti dalį mikroautobusų rinkos, kurią 1984 metais suaktyvino priekiniais ratais varomą šiuolaikišką modelį pristačiusi "Chrysler". Nuo praėjusio amžiaus paskutinio dešimtmečio vidurio mikroautobusų rinka beveik nebeauga, tačiau kasmet vis dar parduodama daugiau kaip milijonas šių automobilių.

REKLAMA
REKLAMA

Rinkodaros specialistai teigia, kad užuot pirkę mikroautobusus vartotojai mieliau renkasi sportinius automobilius, kurie laikomi išraiškingesniais. Tiems, kurie ir toliau perka mikroautobusus, pasak Sh. Kourilsky, tiesiog reikia daugiau erdvės. "Žmonės į šį segmentą tiesiog stumiami, - aiškino rinkodaros ekspertė. - Susidarė neigiamas stereotipas, o mes norime iš jo išsivaduoti".

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

"Nissan" kovai su stereotipais pasirinko drąsų stilių, madingą interjerą su keturiomis viršutinėmis šviesomis bei aukščiausio lygio apdailą, kurios prašmatnumas turėtų pritraukti potencialių pirkėjų.

JAV Misisipės valstijos Kantono miesto naujoje gamykloje renkamas "Quest", kurio kaina svyruoja nuo 25 tūkst. iki 36 tūkst. JAV dolerių, yra maždaug 22,5 centimetro ilgesnis už savo pirmtaką ir dydžiu prilysta kitų įmonių gaminamiems mikroautobusams.

REKLAMA

Tačiau "Quest" neilgai tegalės vadintis naujausiu modeliu. Rudenį "Ford" pakeis pakankamai sėkmingą "Windstar" naujuoju "Freestar". Tuo tarpu "Mercury" platintojai sulauks naujo modelio "Monterey". 1995-2002 metų laikotarpiu "Ford" dalis mikroautobusų rinkoje sumažėjo net 16 proc., nes iš rinkos pasitraukė "Ford Aerostar" ir "Mercury Villager". Šiuo metu gamintojai tenka 14,6 proc. rinkos.

REKLAMA

"Chrysler", kuri dabar yra "DaimlerChrysler" padalinys, tebevaldo maždaug trečdalį mikroautobusų rinkos, tačiau ir jos dalis laipsniškai mažėja. Sektoriaus ekspertai tikisi, kad bendrovė atnaujins "Dodge Caravan", "Chrysler Town" bei iki 2005-2006 metų pristatys naujuosius "Country" ir "Voyager".

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

"Chrysler" atisakė komentuoti praėjusią savaitę leidinyje "Automotive News" pasirodžiusius pranešimus, esą ji pakeisianti trečios eilės sėdynių struktūrą taip, kad, norint padaryti daugiau erdvės kroviniams, jų nebereikėtų išimti, o būtų galima sulankstyti. Būtent taip erdvė praplečiama daugelyje konkurencinių modelių.

REKLAMA

Savo ruožtu "General Motors" 1995-2002 metais rinkos dalį padidino maždaug puse procento. Geresnių rezultatų pasiekta vadinamuosius "dulkių siurblius" (taip vadintus dėl panašumo į vakuuminius siurblius) pakeitus tradiciškesnės išvaizdos mikroautobusais - "Chevrolet Venture", "Pontiac Montana" ir "Oldsmobile Silhouette". Be to, "General Motors" parduoda nedidelį skaičių mikroautobusų "Chevrolet Astro" ir "GMC Safari".

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų