Italijoje, Genujoje, vieno nedidelio restoranėlio savininkas Džiuzepė Retoronis pasirinko ne itin sėkmingą verslo kryptį ir per tai prarado nemažą dalį savo lankytojų, kuriuos kažin ar pavyks susigrąžinti. Džiuzepė turi nedidelį jaukų restoranėlį, kuriame per pirmuosius savo pasimatymus dažniausiai lankosi įsimylėjėlių poros. Nutaręs, jog tokioms porelėms derėtų sužadinti aistrą, savininkas pradėjo reklamuotis, kad jo restorane visi patiekalai gaminami naudojant pačius įvairiausius afrodiziakus, o kiekviena pora, užsisakiusį patiekalų už tam tikrą sumą, gaus butelį specialaus vyno, taip pat sukeliančio neregėtą aistrą.
Tačiau lankytojai į reklamą sureagavo kiek kitaip negu tikėtasi - restorane ėmė lankytis vis mažiau žmonių. Džiuzepė nepagalvojo, kad kažin ar koks nors vyriškis per pirmą pasimatymą norės parodyti tesiekiąs įsitempti moterį į lovą. Tad dabar pas Džiuzepę lankosi jau ilgą laiką kartu esančios poros, tačiau jos į restoranus vaikšto rečiau nei įsimylėjėliai, todėl pelnas gerokai sumažėjo.