Dar 1994-aisiais debiutavęs Sido Meierio projektas „Colonization“ atgimsta ir parduotuvėse jau debiutuos rugsėjo 21 dieną, t. y. šį sekmadienį. Žaidimas vadinsis „Civilization IV: Colonization“ ir buvo kuriamas ketvirtosios „Civilization“ dalies pagrindu.
Naujajame žaidime, kaip ir pirmojoje jo dalyje, keturios Europos šalys – Didžioji Britanija, Prancūzija, Nyderlandai bei Ispanija – grumsis dėl dominavimo Naujajame pasaulyje. Iš pradžių žaidėjai turės pasirinkti vieną iš 4 šalių, o vėliau, pakankamai sustiprėję, paskelbti nepriklausomybę ir laimėti karą dėl jos.
Pagrindinis sėkmės faktorius žaidime – ekonomika, o tiksliau – sėkmingas ir efektyvus turimų išteklių išnaudojimas. Pradžioje žaidėjai turės „prisijaukinti“ žuvis ir grūdus, o vėliau, pakankamai išvystę, imti plėtoti kitas ekonomikos šakas – tabako gamybą, kailių apdirbimą ir kt.
Sustiprėję žaidėjai galės treniruoti kariuomenę, kuri padės rungtis dėl įtakos su kitomis trimis šalimis. Vėliau dar labiau sustiprinus karines pajėgas ir pakankamai išvysčius kultūrą, bus galima skelbti nepriklausomybę ir laimėti karą prieš savo gimtąją šalį.
„Civilization IV: Colonization“ kūrime aktyviai dalyvavo ir pirmosios dalies kūrėjas Sidas Meieris. Žaidimas debiutuos tik AK platformoje.