Sklinda gandai, kad socialliberalai ir jų lyderis Artūras Paulauskas jau pradėjo ruoštis artėjantiems Seimo rinkimams ir ieško viešųjų ryšių bei politinės reklamos firmų, kurios padėtų kurti rinkėjams patrauklų Naujosios sąjungos įvaizdį.
Neoficialiais duomenimis, Seimo pirmininkas bandė tartis su per prezidento rinkiminę kampaniją sėkmingai dirbusios prezidentu tapusiam Rolandui Paksui agentūros "DDB and Co ir Katkevičius" vadovu Aurelijumi Katkevičiumi ir čia dirbančiu išrinktojo prezidento atstovo spaudai pareigas ėjusiu Aidu Petrošiumi, tačiau derybos nebuvo labai sėkmingos. Matyt, įvaizdžio kūrėjai abejoja, ar galima surasti rinkėjams patrauklesnę agitacinę transporto priemonę už sraigtasparnį. Nebent jei A. Paulauskas ir jo bendrapartiečiai pas rinkėjus skraidytų įvairiaspalviais oro balionais ir iš jų gondolų mėtytų prezervatyvus su partijos simbolika. Tik kažin ar socialliberalams pavyks į savo pusę pervilioti dėl laiku neprikąsto liežuvio į prezidento aplinkos nemalonę patekusį balionininką Gintarą Šurkų, be kurio šis sumanymas pasmerktas žlugti: Gintaras savo nuožiūra gali pasiųsti naikintuvus, kurie kaip žirnius iš dangaus nuraškys oro balionus su naujasąjungiečiais.