Vienoje Čilės moteriško apatinio trikotažo parduotuvėje buvo pradėtos pardavinėti kelnaitės "Monika Levinski". Kaip teigia parduotuvės savininkas, vos tik ši prekė pasirodė vitrinoje, prasidėjo tikra pirkimo karštinė. Pagrindinis šių kelnaičių ypatumas - nedidelis tarpas pačioje intymiausioje vietoje, kai kuriais gyvenimo atvejais gerokai palengvinantis kelnaičių savininkių užduotis. Reklamoje pabrėžiama, kad su tokiomis kelnaitėmis moteris yra visada pasiruošusi. Kam tiksliai - nepaaiškinama...
Kelnaičių gamintojo Abrahamo Kunkaro Rabos teigimu, jis savo gaminiui įžymiosios stažuotojos vardą suteikė ne tik norėdamas atkreipti pirkėjų dėmesį, bet ir juos pralinksminti. Tai puikiausiai pavyksta. Tai rodo ir faktas, jog turistai, praeinantys pro šalį, mėgsta nusifotografuoti šalia vitrinos su reklama. Beje, savininkas tvirtino, jog "Monikos Levinski" kelnaites dažniau perka vyrai. "Moterys šias kelnaites gauna dovanų ir naudoja jas pagal paskirtį, o vyrams mano idėja patinka dėl pavadinimo. Jie perka šias kelnaites dovanų" - teigė A. K. Raba.