Stambiausios Amerikos nealkoholinių gėrimų kampanijos pradeda masinę gėrimų pieno pagrindu gamybą.
Laikraščio "The Wall Street" duomenimis, šitaip įmonės, gaminančios saldžius nealkoholinius gėrimus ir pardavinėjančios juos Amerikos mokyklose, mėgina susigrąžinti reputaciją. Kompanijos "Coca-Cola", "Pepsi", "Cadbury", "Schweppes" nuolat kaltinamos, kad savo gėrimus mokyklose pardavinėja dempingo kainomis. Tad vaikai geriau renkasi saldžius gazuotus gėrimus, o ne pieną ar arbatą. Dėl to jie neretai turi bėdų dėl sveikatos ir per didelio svorio.
1999 metais 13 procentų JAV vaikų turėjo antsvorio. Amerika užima trečią vietą pasaulyje (nusileidžia tik Maltai ir Italijai) nutukusių vaikų ir paauglių skaičiumi.
Marketingo firmos "Bevarage Marketing" duomenimis, 2002-aisiais statistinis amerikietis išgėrė daugiau nei 205 litrus kolos, limonado ir kitų gazuotų nealkoholinių gėrimų (kavos - 83,6, alaus - 82,5, pieno - 75 litrus).