Lietuvos radijas ir toliau išlieka akivaizdžiu šalies radijo rinkos lyderiu ir pagal klausytą laiką daugiau kaip dvigubai lenkia artimiausius konkurentus.
Tokius duomenis pateikė TNS Gallup dienoraščio metodu nuo 2003 m. gruodžio 1 d. iki 2004 m. vasario 29 d. apklaususi 2908 Lietuvos gyventojus nuo 12 iki 74 metų.
Tyrimo duomenimis Lietuvos radijo vidutinė auditorijos struktūra pagal klausytą laiką yra 25.27 proc.
Artimiausi LR konkurentai pagal šį rodiklį atsilieka daugiau kaip dvigubai: “Radiocentro” auditorija yra 10.64 proc., “Pūko” – 9.9 proc., “M-1” – 8.6 proc., “Lietaus” – 8.6 proc., “Russkoje radio Baltija” – 8.4 proc.
Iš viso šiame tyrime dalyvavo 32 šalies radijo stotys.
2003 m. rudenį Lietuvos radijo auditorija buvo 21.33 proc., “Russkoje radio Baltija” – 11.29 proc., “M-1” – 10.64 proc., “Pūko” – 10.27 proc.