Įmonės skaičiuoja nuostolius, Lietuvos verslininkams pristigus krovinių vežimo leidimų į Kazachstaną. Tačiau sumažėjus naudotų automobilių srautui į šią šalį, turguje smuktelėjo jų kainos.
Vežėjų automobiliais asociacijos "Linava" duomenimis, į Kazachstaną krovinius, daugiausia - naudotus automobilius, nuolat gabena 72 Lietuvos vežėjų įmonės, daugiausia iš Marijampolės, Utenos ir Vilniaus regionų. Tačiau nuo rugpjūčio pradžios, kai baigėsi metų pradžioje gauti leidimai, dauguma autovežių liko be darbo.
Problemos, sukeltos dėl leidimų, pastaruoju metu įtakos turėjo ir į Marijampolės automobilių turgavietę plūstančiam pirkėjų srautui. Tai naudotų automobilių pardavėjus privertė kiek sumažinti parduodamų automobilių kainą. Mat iki šiol kazachai nupirkdavo didumą 7 metų ir senesnių automobilių, į kurias prekeiviai iš Rusijos nelabai dairėsi. Dabar jos dažnai kainuoja 100-150 JAV dolerių (apie 280-420 litų) mažiau nei prieš mėnesį.
Plačiau skaitykite “Lietuvos žiniose” (www.lzinios.lt).