Norėdami išgelbėti sunkumų turinčią Lenkijos automobilių gamintoją "Daewoo-FSO" nuo žlugimo, Pietų Korėjos akcininkai sutiko restruktūrizuoti dalį bendrovės skolos, tačiau pareikalavo Varšuvos gamykloje maždaug per pusę sumažinti darbuotojų skaičių.
Lenkijos automobilių gamintoja šešiems šalies bankams yra skolinga beveik 600 mln. zlotų (151 mln. JAV dolerių), o Pietų Korėjos kreditoriams - daugiau nei 160 mln. JAV dolerių.
Sprendimas atsikratyti dalies bendrovės skolų parduodant akcijas buvo priimtas įtemptų derybų metu Lenkijos finansų ministerijoje. Tuo metu sostinėje demonstraciją surengė maždaug 500 nerimaujančių dėl savo ateities įmonės darbuotojų.Pietų Korėjos akcininkai pritarė "Daewoo-FSO" pagalbos projektui po to, kai restruktūrizavimo planą patvirtino teismas.
Projekte taip pat numatyta, jog iš 3 tūkst. 100 darbuotojų reikės atleisti iki 1 tūkst. 480 žmonių. Tikslus atleidžiamų darbuotojų skaičius bus nustatytas pasitarus su profsąjungomis.
Pasak ekonomikos ir darbo ministro pavaduotojo Jaceko Piechotos (Jacek Piechota), pagalbos planas suteikė galimybę sunkumų patiriančiai kompanijai surasti naują investuotoją. Jis teigė, jog bendrovė "MG Rover" vis dar norėtų perimti Lenkijos kompaniją, tačiau ir kitos automobilių gamintojos, kurių viceministras neįvardino, taip pat parodė susidomėjimą.
dpa-ELTA