“Bumeris” - smagiausias ir labiausiai pašėlęs metų rusiškas filmas - turi ir neką mažiau įdomią ir kupiną įvykių savo atsiradimo istoriją.
Iš pradžių “Bumerio” kūrėjas Piotras Buslovas nusifilmavo I. Chotinenko filme “1989 m. Odesa”. Vėliau Chotinenko supažindino Buslovą su prodiuseriu Člijancu, šis davė debiutantui Buslovui tiek pinigų, kad būtų užtekę geriausiu atveju 15 minučių “Antikilerio”, - ir Buslovas nufilmavo “Bumerį”. Filmuotą medžiagą peržiūrėjo prodiuseris Seljanovas. Jis prisidėjo prie finansavimo, taip pat filmo redagavimo.
Iš pradžių “Bumeriu” nesusidomėjo jokia didelė kino kompanija - o vėliau atsitiko taip, kad ši kupina veiksmo keturių nusikaltėlių kelionės istorija surinko 1,4 milijono dolerių pajamų ir tapo didžiausiu šių metų Rusijos kino įvykiu. P. Buslovo energija kartu su operatoriaus D. Gurevičiaus meistriškumu ir S. Šnurovo fantazija atnešė stulbinančius rezultatus: filmo replikos tapo populiariais priežodžiais, aktoriai išgarsėjo, o melodijos atsidūrė visų mobiliuosiuose telefonuose. Nuo pat pirmo viešo filmo seanso festivalyje “Kentauras” Rusijos žurnalistai užsikrėtė tikra “Bumerio” manija.
O dar visai neseniai Buslovas laikė aktorius alkyje ir šaltyje tiesiogine prasme. Tvarte, kur buvo filmuojamos kai kurios “Bumerio” scenos, buvo minus trisdešimt, o pas patį Buslovą - plius keturiasdešimt. Niekas negaudavo atlyginimų. Pabėgo nuo Buslovo tik du. Dabar režisierius šneka: “Aktoriai žinojo, kad filmuosime tikrą filmą. Jie jaučia režisierių lyg žvėrys, jaučia ir seka iš paskos. Nejaugi juos taip dažnai filmavo pagrindiniuose vaidmenyse? - ir priduria: Visi mano susitikimai lemtingi. Galima buvo filmavimams ruoštis pusę metų arba pulti strimgalviais ir iškart filmuoti. Mane, Uljana ir Dania Gurevičius palaikė: kai degi, reikia filmuoti.
Netrukus po filmavimų pabaigos D. Gurevičius dingo be žinios Karmadono tarpeklyje, o kiną studijuojančiam Buslovui “Bumeris” taip ir nebuvo užskaitytas kaip diplominis darbas.
“Kino premjera”