Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nuostatu iskrypimas - karo keliuose pradzia.
Nuostata, kad automobilis mieste yra tam, kad saugiai sau ir kitiems nuvaziuotum is tasko A i taska B daliai visuomenes iskrypo i “ miestas yra lenktyniu trasa” . Salia vaziuojantis yra konkurentas, varzovas,kuri reikia aplenkti ir dar moraliai sugniuzdyti savo masinos isvaizda ir duslintuvu riaumojimu. As aplenkiau, uzspaudziau, uzlindau, praneriau- as nugaletojas, visi kas pasiliko uz mano spoileriu , tamsintu langu, garso ir dumu- luzeriai ir nevykeliai.
Kas nori buti luzeriu jegos ir pergaliu visuomenej ?
Rytoj as atvaziuosiu su dar didesniu spoileriu, dar garsesniu duslintuvu, negu tas kuris vakar mane aplenke.
Beda ta ,kad visai iskraipytos savokos primetamos kaip nauja nerasyta taisykle.
Atrodytu aisku , jog kas tinka bokse , autolenktynese neturetu tikti kelyje ,kavineje ar gatveje,o dabar tai tampa nebeaisku.
Toks minetas “ greiti ir isiute “ automobilis- tai vazinejanti agresijos reklama, savotiskas karo keliuose katalizatorius.Tai nuolatinis priminimas ir demonstravimas kad kelyje yra ne paslaugus saugaus eismo dalyviai , o lenktynininkai , kad agresija yra privalumas , santykius apsprendzia ne eismo taisykles , o jegos kultas, taigi kas vaziuoja pagal taisykles yra luzeris. Taip nuolat provokuojama padidinti greiti, nenusileisti ir kitiems vairuotojams ir po kiek laiko visi tampa greiti, pikti ir isiute ir tada nejuciom pradedama zaisti pagal ju primestas “ naujasias” nerasytas taisykles, nes tuo tarpu teisejas miega.
Alkoholio tema dabar skamba kaip pagrindine, as ja priskirciau labai rimtai , bet antrinei.
Pirmine butu lenktyniavimo dvasia, o uzpylus alkoholio ji nebeturi ne baimes ne stabdziu.
“Greiti ir isiute “ tada tampa dar ir pamise.
Siulyciau ypatinga demesi atkreipti i net atrodo smulkiausias autochuliganizmo apraiskas ir kova su jomis padaryti prevencines programos prioritetu.
Lengviau kobros kiausinius sutrypti batu kol laikas , nei gautyti nakti po dziungles dvimetrines kobras kai jos bus uzaugusios.
Nuostata, kad automobilis mieste yra tam, kad saugiai sau ir kitiems nuvaziuotum is tasko A i taska B daliai visuomenes iskrypo i “ miestas yra lenktyniu trasa” . Salia vaziuojantis yra konkurentas, varzovas,kuri reikia aplenkti ir dar moraliai sugniuzdyti savo masinos isvaizda ir duslintuvu riaumojimu. As aplenkiau, uzspaudziau, uzlindau, praneriau- as nugaletojas, visi kas pasiliko uz mano spoileriu , tamsintu langu, garso ir dumu- luzeriai ir nevykeliai.
Kas nori buti luzeriu jegos ir pergaliu visuomenej ?
Rytoj as atvaziuosiu su dar didesniu spoileriu, dar garsesniu duslintuvu, negu tas kuris vakar mane aplenke.
Beda ta ,kad visai iskraipytos savokos primetamos kaip nauja nerasyta taisykle.
Atrodytu aisku , jog kas tinka bokse , autolenktynese neturetu tikti kelyje ,kavineje ar gatveje,o dabar tai tampa nebeaisku.
Toks minetas “ greiti ir isiute “ automobilis- tai vazinejanti agresijos reklama, savotiskas karo keliuose katalizatorius.Tai nuolatinis priminimas ir demonstravimas kad kelyje yra ne paslaugus saugaus eismo dalyviai , o lenktynininkai , kad agresija yra privalumas , santykius apsprendzia ne eismo taisykles , o jegos kultas, taigi kas vaziuoja pagal taisykles yra luzeris. Taip nuolat provokuojama padidinti greiti, nenusileisti ir kitiems vairuotojams ir po kiek laiko visi tampa greiti, pikti ir isiute ir tada nejuciom pradedama zaisti pagal ju primestas “ naujasias” nerasytas taisykles, nes tuo tarpu teisejas miega.
Alkoholio tema dabar skamba kaip pagrindine, as ja priskirciau labai rimtai , bet antrinei.
Pirmine butu lenktyniavimo dvasia, o uzpylus alkoholio ji nebeturi ne baimes ne stabdziu.
“Greiti ir isiute “ tada tampa dar ir pamise.
Siulyciau ypatinga demesi atkreipti i net atrodo smulkiausias autochuliganizmo apraiskas ir kova su jomis padaryti prevencines programos prioritetu.
Lengviau kobros kiausinius sutrypti batu kol laikas , nei gautyti nakti po dziungles dvimetrines kobras kai jos bus uzaugusios.
gal tikrai reiktu deti lygybes zenkla, keliu samurajus-pydaras. Pakabinus prie keliu tokius plakatus, turetu zenkliai sumazet autoyvykiu.
originalu, bravo
O aš galvojau, jog Lietuvą žlugdo "valstybininkai" - kagėbistų ir pederastų gauja. Pagal tave gi - "sorošistai". Ir vėl dėl visko kalti žydai.
Eik tu nakhui, debile.
Eik tu nakhui, debile.
auksines mintys.
I "samuraju" judejima ziuriu filosofiskai - lygiai tas pats buvo apie 70-tus metus - "Javos" mat pasirode.Daug ju atgule greitai - tame tarpe yra ir mano draugu ir giminiu.Kur jie dabar?Su nostalgija prisimena tuos laikus, bet vairuoja A6-tas..Atranka matotes..
turiu automobili kurio galia virsija 250 ag .. jis skirtas tik smagiam pasivazinejimui, malonumo jausmui patirti. Tiesa kur tai padaryti ? ar yra be vietiniu keliu padarytos salygos kur mano bendraminciai galetu tai patirti ? Taciau yra ir kitas automobilis su kuriuo isvaziuoju i darba ar kitais susisiekimo tikslais. Visada gerbiu ir toleruoju tvarkingus vairuotojus ir pats ta visada stengiuosi daryti. Zinoma juokas ima is jaunu nepatyrusiu pasirodyt istroskusiu vairuotoju, bet manau kad cia tik laikas ir karta issugdis protinga vairavima.
Tie "samurajai" iš esmės bailiai. Tai matyti kaip jie sumažina greitį iki mažesnio negu leistina, esant policijos patruliui ar greičio matavimo prietaisams. Tik diskredituosite normalius lietuvius.
puikus pasiūlymas! aš už!
Panasios paistalynes rasomos ir tau.
Kelių samurajai (II): Ką daryti?