Nuolatinė laikraščio skaitytoja Elvyra Z. iš Ukmergės rašo, jog prieš keletą mėnesių pagal skelbimą laikraštyje vienai įmonei pateikė užsakymą pagaminti ir įstatyti lauko duris, iš anksto sumokėjo 200 litų avansą. Laikas bėga, įmonės atstovai vos ne kasdien žada įvykdyti užsakymą, tačiau meistrai vis nesirodo. Visai neseniai į moters butą įsibrovė vagys ir išnešė televizorių, sidabrinius stalo įrankius, kitus vertingus daiktus. Laiško autorė įsitikinusi, jog jeigu įmonė būtų laiku pagaminusi ir įstačiusi užsakytas duris, vagims nebūtų pavykę taip lengvai patekti vidun. Todėl moteris norėtų sužinoti, per kiek laiko įmonė privalo suteikti paslaugą ir ar yra galimybė gauti kokį nors atlyginimą už pateikto užsakymo neįvykdymą?
Užsakovas ir rangovas tarpusavyje susitaria dėl vienos ar kitos paslaugos terminų, darbų pradžios ir pabaigos laiko. Jeigu įmonė, įsipareigojusi atlikti vieną ar kitą darbą, pažeidžia aptartus terminus, atsakovas turi teisę atsisakyti vėliau atlikto užsakymo ir reikalauti atlyginti dėl termino praleidimo padarytus nuostolius. Ypač tada, kai dėl praleistų terminų pats darbo atlikimas užsakovui prarado prasmę. Tuo atveju, kai įmonė laiku nepradeda vykdyti sutarties ar atlieka darbą taip lėtai, kad jį baigti iki termino pabaigos pasidaro neįmanoma, užsakovas turi teisę atsisakyti sutarties ir reikalauti atlyginti nuostolius (visas patirtas išlaidas ir įmonei sumokėtą avansą). Jeigu įmonė nuostolių neatlygina geruoju, užsakovas turi teisę pateikti ieškinį teismui.