Giedrė POTELIŪNAITĖ
Pernai spalio mėnesį tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir oro uosto pradėjęs kursuoti traukinys "Lietuvos geležinkeliams" kainavo 12 milijonų litų ir buvo laikomas gera ir pelninga idėja. Buvo tikimasi sudaryti rimtą konkurenciją oro uoste įsitvirtinusioms taksi firmoms - juk traukinio bilietas pigesnis, be to, nereikia lūkuriuoti automobilių spūstyse. Tačiau jau kuris laikas 91 vietos traukinukas važinėja tuščias... Pustrečio lito kainuojančius bilietus perka vos vienas kitas keliauninkas. Nors oro uostą traukinuku galima pasiekti vos per 7 minutes, jis važiuoja net 35 kartus, patogiu susisiekimu nelabai kas pasinaudoja. Vilniaus oro uoste smarkiai sumažėjo skrydžių, o "FlyLAL‘ą" ištikus krachui, reisų liko visai nedaug, tad ir skubančių į lėktuvus nebeliko... Šis vieno vagono traukinukas modernus - keleivių patogumui įrengti išstumiami laipteliai, sumontuotas ekologinis vakuuminis tualetas, oro kondicionavimo sistema, įdiegta keleivių salono ir išorės vaizdo stebėjimo sistema.
Tądien, kai lankėmės geležinkelio stotyje,iš traukinuko, kuris atvažiavo iš oro uosto neišlipo nei vienas žmogus, o įlipo du. "Anksčiau traukinys kursavo beveik nesustodamas, o dabar atvykę stovime ir 30, ir 50 minučių, - sakė traukinio palydovė Vaida. - Šis traukinukas tikrai labai nuostolingas, tačiau tikimės, kad ateinantis šiltasis sezonas pritrauks daugiau keliautojų ir reiso uždaryti nereikės".
Traukinukas laukia geresnių laikų. Kaip ir Vilniaus oro uostas, vienintelis Baltijos šalyse pasiekiamas traukiniu, irgi išgyvenantis krizės laikus ir laukiantis vasarą planuojančių atvykti turistų.