• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar tikite prekybininkų siūlomomis nuolaidomis?

Anksčiau prieš didžiąsias metų šventes, o pastaruoju metu, galima sakyti, ir visai be progos prekybininkai gyventojus stengiasi suvilioti siūlydami, anot jų pačių, fantastiškas nuolaidas parduodamoms prekėms. O ką jau kalbėti apie farmacininkus, kurie, sakytum, tiesiog varžosi tarpusavyje, kad tik pasiligojusiesiems labiau padėtų - siūlomos medikamentų ir visų kitų vaistinėse parduodamų prekių kainų nuolaidos siekia net 25 procentus jų kainos! Ar tai realu? Ar tikite siūlomomis nuolaidomis, ar esate jomis pasinaudoję?

REKLAMA
REKLAMA

Gediminas Dalinkevičius, Seimo narys:

- Na, kaip čia tiksliau pasakius... Be abejo, tai tam tikra reklama. Tokia reklama verčia galvoti, kad tai didžiulės nuolaidos, tačiau sveika logika šnabžda ką kita - jog tai tik protingas pardavimas, visų pirma naudingas patiems prekybininkams. Kita vertus, nuolaidos gali turėti dvejopą prasmę: arba mažinama ne itin kokybiškų prekių kaina, arba lošiama pardavimų dydžiais (nors ir parduodama pigiau, bet daugiau, vadinasi, apsimoka). Tokias manipuliacijas pirkėjams iš tiesų sunku suprasti. O reklama, kaip minėjau, ir lieka tik reklama...

REKLAMA

Laimutė Jocienė, Vartotojų kooperatyvo darbuotoja, Kaišiadorys:

- Retkarčiais nusiperku vadinamųjų "akcijinių" , tai yra pigesnių prekių, tačiau pastebėjau, kad dažniausiai tokios prekės būna, švelniai tariant, nelabai tinkamos vartoti. Pavyzdžiui, viename dideliame prekybos centre nusipirkau kelias dėžutes šprotų (dėžutės kaina - tik 85 centai!), kurių galiojimo terminas dar nebuvo pasibaigęs. Kai dėžutę atidariau, vaizdelis ir kvapelis buvo nekoks... Teko viską išmesti lauk. Taigi peršasi viena išvada: gerų prekių niekas neskuba piginti. Na, o apie farmacininkų gudrybes galėčiau pasakyti labai daug. Antai neseniai viena pažįstama, sužinojusi, kad "Eurovaistinėje" visos prekės vienądien pardavinėjamos taikant 15 procentų nuolaidą, atstovėjo milžinišką eilę, o kai pagaliau reikalingų medikamentų įsigijo ir jų, pirktų su tokia didele nuolaida, kainą palygino su greta veikiančios vaistinės kainomis, apstulbo! Tokie pat medikamentai nuolaidų netaikančioje vaistinėje būtų kainavę net keturiais litais mažiau! Dar vienas pavyzdys: į Kauno Šilainių mikrorajono daugiabučių gyventojų pašto dėžutes išmėtytos skrajutės skelbė, jog šio miesto Baltijos gatvėje esanti vaistinė iki balandžio 31 dienos taiko 20 procentų nuolaidas vitaminams ir maisto papildams. Kai draugė nuskubėjo apsipirkti, išgirdo, esą nuolaidos taikomos tik dviejų rūšių prekėms: paprasčiausiems vitaminams ir nepopuliariam vienos rūšies maisto papildui. Vaistinės darbuotoja pasiteisino, esą čia tik reklama, kurios tikslas - pritraukti daugiau pirkėjų - girdi, visi taip daro, o kai draugė užsiminė apie atsakomybę už klaidinančios reklamos pateikimą, visas pretenzijas vaistininkė patarė reikšti vedėjai. Jai, girdi, jau pabodę žmonėms aiškintis dėl valdžios gudravimų...

REKLAMA
REKLAMA

Nijolė Kalpokienė, "Camelia" vaistinių tinklo farmakotechnikė:

- Aš tikiu nuolaidomis ir mielai pasinaudoju galimybe vieną ar kitą prekę įsigyti pigiau. Žinoma, perkamą daiktą reikia gerai apžiūrėti, įsitikinti, kad jis ne koks brokuotas... Sakote, kad farmacijos srityje nuolaidomis piktnaudžiaujama? Bent jau mūsų vaistinių tinkle taikomos tikrai realios nuolaidos... Be abejo, farmacijos bendrovė nepardavinėja vaistų mažesne kaina nei jų savikaina, tačiau, kita vertus, daugumai žmonių šiais sunkiais laikais turi reikšmę sutaupyti ir tie keliasdešimt centų ar keli litai. Iš tiesų, ne vienas, užsukęs į mūsų vaistinę, prasitarė, jog kitur dauguma medikamentų yra brangesni, nors ir skelbiama, kad parduodami su kelių ar keliolikos procentų nuolaidomis. Taigi išeitis viena: turintieji laiko turėtų apsilankyti keliose vaistinėse, sužinoti pageidaujamų medikamentų kainas ir pasirinkti pigiausią variantą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Igoris Ksenzovas, Lietuvos kriminalinės policijos biuro Nusikaltimų tyrimo vyriausiosios valdybos skyriaus viršininkas:

- O, aš jau prieš dvejus metus įsitikinau, ką reiškia tos "nuolaidos"... Visų niuansų nežinau, tačiau manau, jog bet kokiu atveju prekybininkai nepralošia. Be abejo, pirkėją gundo tokia reklama, tai tam tikras psichologinis jaukas, tačiau ar nenutinka taip, kad prekės kaina dirbtinai užkeliama, po to demonstratyviai nubraukiama ir parašoma mažesnė?.. Taigi pirkėjui iki apsimovimo - vienas žingsnis... Ar nėra apgavę manęs? Kol kas ne! Aš net mobiliojo ryšio telefono "už vieną litą" atsisakiau - juk tai tik akių dūmimas!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų