Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Siūlau neskiesti taip smarkiai apie Amerikos liaudies neklaidingumą : "Didesnė šlovė Amerikos žmonėms, kurie nesirenka "vakarykštės dienos" ir „sovietinių gerų gaspadorių“ ...-----
Ir nesijuokite dar smarkiau iš lietuvių, kurie gyvena skersvėjuose tarp slavų rusų ir slaviškų lenkų bei diktatoriškų vokiečių dėl "sovietinių gerų gaspadorių...“ Daug dalykų mums buvo jėga primesta, kai Amerika vysytėsi laisvai ir net padėjo tiems Sovietams nugalėti Hitlerį...... Kiek nedaug trūko, kad Š.Amerika pagal Galbraith'ą būtų pasirinkusi Sovietinę planinę ekonomiką. Apie tai ES finansų ministrų (manau, kad ir lietuvių atstovui p.Balčyčiui) pasitarime 2006 04 08 Vienoje paranešimą padarė ne kas kitas, bet grynas amerikietis prof, įžymaus Kaufmann fondo prezidentas C.Shramm*. Štai citata iš jo kalbos (en) be pakeitimų:
------"The first caution is that the transformation of the American economy to entrepreneurial capitalism was largely accidental. In reaction to stagflation in the 1970s, many economists argued that the Japanese presented the new model of state-planned capitalism.
The idea of a MITI-like model of central planning was seriously considered. (As late as 1985, Galbraith declared the Soviet system to be self-sufficient, enjoying productivity growth, and meeting consumer demand.).
-----*) Sakys daugelis: na, ir kas tas Schramm? Jei Jūsų staripsnyje kalbama daug daug kartų apie inovacijas (novatoriškumą, lyg viskas savaime aišku-tai gėris, tai Š.Amerikai neaišku, kaip tą novatoriškumą šiandien išmatuoti. Todėl būtent Schramm'as Komercijos departamento paskirtas naujos grupės pirmininku (žiūr. FOR IMMEDIATE RELEASE
CONTACT OFFICE OF PUBLIC AFFAIRS
Thursday, February 15, 2007
202-482-4883
Gutierrez Names Carl J. Schramm Chair of Commerce Department’s Advisory Committee to Measure Innovation
WASHINGTON—U.S. Commerce Department Secretary Carlos M. Gutierrez today announced that one of America's leading thinkers on entrepreneurship, Carl J. Schramm Ph.D., has been named chairman of the advisory committee of business and academic leaders that will seek ways to measure the effects of innovation on the economy".
Ir nesijuokite dar smarkiau iš lietuvių, kurie gyvena skersvėjuose tarp slavų rusų ir slaviškų lenkų bei diktatoriškų vokiečių dėl "sovietinių gerų gaspadorių...“ Daug dalykų mums buvo jėga primesta, kai Amerika vysytėsi laisvai ir net padėjo tiems Sovietams nugalėti Hitlerį...... Kiek nedaug trūko, kad Š.Amerika pagal Galbraith'ą būtų pasirinkusi Sovietinę planinę ekonomiką. Apie tai ES finansų ministrų (manau, kad ir lietuvių atstovui p.Balčyčiui) pasitarime 2006 04 08 Vienoje paranešimą padarė ne kas kitas, bet grynas amerikietis prof, įžymaus Kaufmann fondo prezidentas C.Shramm*. Štai citata iš jo kalbos (en) be pakeitimų:
------"The first caution is that the transformation of the American economy to entrepreneurial capitalism was largely accidental. In reaction to stagflation in the 1970s, many economists argued that the Japanese presented the new model of state-planned capitalism.
The idea of a MITI-like model of central planning was seriously considered. (As late as 1985, Galbraith declared the Soviet system to be self-sufficient, enjoying productivity growth, and meeting consumer demand.).
-----*) Sakys daugelis: na, ir kas tas Schramm? Jei Jūsų staripsnyje kalbama daug daug kartų apie inovacijas (novatoriškumą, lyg viskas savaime aišku-tai gėris, tai Š.Amerikai neaišku, kaip tą novatoriškumą šiandien išmatuoti. Todėl būtent Schramm'as Komercijos departamento paskirtas naujos grupės pirmininku (žiūr. FOR IMMEDIATE RELEASE
CONTACT OFFICE OF PUBLIC AFFAIRS
Thursday, February 15, 2007
202-482-4883
Gutierrez Names Carl J. Schramm Chair of Commerce Department’s Advisory Committee to Measure Innovation
WASHINGTON—U.S. Commerce Department Secretary Carlos M. Gutierrez today announced that one of America's leading thinkers on entrepreneurship, Carl J. Schramm Ph.D., has been named chairman of the advisory committee of business and academic leaders that will seek ways to measure the effects of innovation on the economy".
Atsiprašau: t.b. "Formalių INSTITUCIJŲ formą - Š.Amerikos".
Dėl nobelistų. Kurie Nobelio premijų laureatai labaiausiai nusipelnę Lietuvos ateičiai? J.Stiglitz (2001) rašote. Aš sakau D.North ir galiu pagrįsti. O gal E.Phelps, nes jis drąsiai kritikuoja kontinentinį biurokratinį Europos kapitalizmą, į kurį Lietuva negalvodama su džiaugsmu įšoko? Samonis agituoja šokti toliau per vandenyną - į antreprenerinį Amerikos kapitalizmą (C.Schramm, Vienna 2006). Bet kaip tai padaryti, nesako.--------priedas:-----ALPHABETICAL LISTING OF NOBEL PRIZE LAUREATES IN ECONOMICS
Name Year Awarded
Akerlof, George A. 2001
Allais, Maurice 1988
Arrow, Kenneth J. 1972
Aumann, Robert J. 2005
Becker, Gary S. 1992
Buchanan, James M., Jr. 1986
Coase, Ronald H. 1991
Debreu, Gerard 1983
Engle, Robert F. 2003
Fogel, Robert W. 1993
Friedman, Milton 1976
Frisch, Ragnar 1969
Granger, Clive W. J. 2003
Haavelmo, Trygve 1989
Harsanyi, John C. 1994
Heckman, James J. 2000
Hayek, Friedrich August Von 1974
Hicks, Sir John R. 1972
Kahneman, Daniel 2002
Kantorovich, Leonid Vitaliyevich 1975
Klein, Lawrence R. 1980
Koopmans, Tjalling C. 1975
Kuznets, Simon 1971
Kydland, Finn E. 2004
Leontief, Wassily 1973
Lewis, Sir Arthur 1979
Lucas, Robert 1995
Markowitz, Harry M. 1990
McFadden, Daniel L. 2000
Meade, James E 1977
Merton, Robert C. 1997
Miller, Merton M. 1990
Mirrlees, James A. 1996
Modigliani, Franco 1985
Mundell, Robert A. 1999
Myrdal, Gunnar 1974
Nash, John F. 1994
North, Douglass C. 1993
Ohlin, Bertil 1977
Phelps, Edmund S. 2006
Prescott, Edward C. 2004
Samuelson, Paul A 1970
Schelling, Thomas C. 2005
Scholes, Myron S. 1997
Schultz, Theodore W. 1979
Selten, Reinhard 1994
Sen, Amartya 1998
Sharpe, William F. 1990
Simon, Herbert A. 1978
Smith, Vernon L. 2002
Solow, Robert M. 1987
Spence, A. Michael 2001
Stigler, George J. 1982
Stiglitz, Joseph E. 2001
Stone, Sir Richard 1984
Tinbergen, Jan 1969
Tobin, James 1981
Vickrey, William 1996
Name Year Awarded
Akerlof, George A. 2001
Allais, Maurice 1988
Arrow, Kenneth J. 1972
Aumann, Robert J. 2005
Becker, Gary S. 1992
Buchanan, James M., Jr. 1986
Coase, Ronald H. 1991
Debreu, Gerard 1983
Engle, Robert F. 2003
Fogel, Robert W. 1993
Friedman, Milton 1976
Frisch, Ragnar 1969
Granger, Clive W. J. 2003
Haavelmo, Trygve 1989
Harsanyi, John C. 1994
Heckman, James J. 2000
Hayek, Friedrich August Von 1974
Hicks, Sir John R. 1972
Kahneman, Daniel 2002
Kantorovich, Leonid Vitaliyevich 1975
Klein, Lawrence R. 1980
Koopmans, Tjalling C. 1975
Kuznets, Simon 1971
Kydland, Finn E. 2004
Leontief, Wassily 1973
Lewis, Sir Arthur 1979
Lucas, Robert 1995
Markowitz, Harry M. 1990
McFadden, Daniel L. 2000
Meade, James E 1977
Merton, Robert C. 1997
Miller, Merton M. 1990
Mirrlees, James A. 1996
Modigliani, Franco 1985
Mundell, Robert A. 1999
Myrdal, Gunnar 1974
Nash, John F. 1994
North, Douglass C. 1993
Ohlin, Bertil 1977
Phelps, Edmund S. 2006
Prescott, Edward C. 2004
Samuelson, Paul A 1970
Schelling, Thomas C. 2005
Scholes, Myron S. 1997
Schultz, Theodore W. 1979
Selten, Reinhard 1994
Sen, Amartya 1998
Sharpe, William F. 1990
Simon, Herbert A. 1978
Smith, Vernon L. 2002
Solow, Robert M. 1987
Spence, A. Michael 2001
Stigler, George J. 1982
Stiglitz, Joseph E. 2001
Stone, Sir Richard 1984
Tinbergen, Jan 1969
Tobin, James 1981
Vickrey, William 1996
Sutinku:, kad "reikia ne sostų, o kryptingos Politikos". Bet kas ją suformuluos ir kas ją įgyvendins? Suformuluoti turėtų elitas: Landsbergis, Donskis, Samonis, ....Andrikienė, prof Snitka (Ataskaita 2007), J.Šmulkštys(*) ir ttt. Bet kas juos susodins už vieno stalo ir kas sudiriguos? O "runkeliai nubalsuotų" už gerą politiką, paskelbtą prieš rinkimus, ir išrinktų tinkamus politikus tai Politikai.---------------Beje, dėl Lietuvos juodinimo ir baltinimo. Pvz, amerikonas J.Šmulkštys šiandie lrytas.lt, piešingai nei V.Samonis, giria Lietuvą ir vadina ją lydere. Ne kokią ten Estiją.------ citata:
"Pirmosios kadencijos metu buvo daug įspūdingų užsienio politikos laimėjimų. Bet dar svarbesnis buvo tas, kad Lietuva iškilo kaip viena iš regiono lyderių, palaikanti gerus santykius ne tik su Rytų, bet ir Vakarų Europos valstybėmis". Kodėl tokios skirtingos nuomonės iš tų išorės lietuvių (amerikonų, kanadiečių)?
"Pirmosios kadencijos metu buvo daug įspūdingų užsienio politikos laimėjimų. Bet dar svarbesnis buvo tas, kad Lietuva iškilo kaip viena iš regiono lyderių, palaikanti gerus santykius ne tik su Rytų, bet ir Vakarų Europos valstybėmis". Kodėl tokios skirtingos nuomonės iš tų išorės lietuvių (amerikonų, kanadiečių)?
matai, Tamsta, butent apie tai Samonis ir raso - kad viskas lyg ir vyksta, bet kurlink? Skaiciukais galima daug ka parodyt, bet straipsnis populiarus, tai ir nuorodos daugiau kokybines, o ne kiekybines, gal reikia tik isiskaityti, tai ir skaiciuku rasime. Reikia ne sostu, o kryptingos politikos. Vienzo, Tamsta, galbut skirtingai skaitome... Ta pati yra rases ir J. Stiglitz: ziurekime, ka Amerika dare, kad pasiekti dabartines bukles. Ka "pastatyti" vietoje nomenklaturos, rastusi, tik kad tu "statytoju" klynas per skystas.
Vertinimas Kirkilo kalbos ir ataskaitos vienareikšmiškai-ats(is)tatydinti ir nauji Seimo rinkimai.Pilnai pritariu neparlamentinės Socialdemokratų Sąjungos išdėstytai pozicijai LSDS internetiniame puslapyje lsds.lt
...ispudinga, teisinga..., bet,... ne runkeliams ir tokiem patiems ju prievaizdams...
kaltas, o purmonas ne ten arklius suka, vis vietoj, nera santalkos nera energijos prieaugio ir niekas nesikeicia, o todel visilenkia.
Samonis, dar juodžiau, nei Donskis piešia Lietuvos gyvenimą. Na nėra tiap blogai Lietuvoje: vaikai mokomi, ligoniai gydomi, pensijos išmokamos, krašto apsauga neskursta, patarimus kaip stoti į ES ir Nato Rytams eksportuojame. Kur Samonio skaičiukai, kad blogai? -----Lietuva yra "pereinamoje" - transition stadijoje. Ar Samonis to nemato ir nesuvokia? Kalba jis apie Š.Amerikos modelius, bet nesiūlo nei vieno konkrečiai mažai Lietuvai. Jis nesako: perkelkime visas sumažintas Amerikos INSTITUCIJAS (pagal D.C.North'ą, Baumol'ą) (ekonomines, politines, socialines) , o tada imkime taikyti Amerikos progreso modelius. Jis sako: sunaikinkime komunistinę nomenklatūrą ir viskas eis kaip sviestu patepta. O ką pastatysime vietoj tos nomenklatūros, kuri valdo visą Lietuvos valdininkiją? Samonį, Donskį, Radžvilą, Valatką ir ttttt pasodinsime į sostus? -----Tačiau tegul rašo Val Samonis. Tada galima nors sulygint jo kalbėjimus su pvz Europarlamentarės Andrikienės planu paversti Lietuvą net pirmaujančią pasaulyje. --------Beje, Lisabonos strategijos Lietuva tikrai nesužlugdė. per daug maža ir perdaug trumpai sėdi po ES skėčiu. Kodėl Samonis nekritikuoja tikruosius biurokratinio kapitalizmo vedlius Vokietiją, Prancūziją ir Italiją ir to atsilikomo kaltininkus. Bijo? Kažkas čia neaišku su savųjų tautiečiu paniekinimu.
tik itariu nespecui sudetinga suprast, apie ka rasoma
Valdas Samonis:Klystkeliais į Europos patvorį?