• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Elektra varomi, sportiški automobiliai yra šių metų Ženevos automobilių parodos varomasis motyvas. Vis dėlto, didžioji dauguma elektromobilių atrodo daugiau ar mažiau vienodai, pateikia labai panašius parametrus ir naudoja praktiškai identiškas technologijas. Tad kuo šis „Mark Zero“ yra išskirtinis?
Ženevos automobilių parodoje pristatytas sportiškas kupė iš kitų išsiskiria dėl kelių priežasčių.
Projekto autoriai teigia, jog jų rankomis sukurta platforma gali būti tinkama įvairaus tipo jėgainėms. Priklausomai nuo pirkėjų poreikių, jie gali sumontuoti hibridinę pavarą, vandeniliu varomą jėgainę ar net tradicinį vidaus degimo variklį.
Pasirinkimo laisvė buvo „Mark Zero“ autorių prioritetas. Visgi, jie didžiausią dėmesį skiria elektros energijai.
Išvaizdus ir elegantiškas kupė turi tris elektros motorus. Vienas iš jų buvo sumontuotas priekinėje ašyje, o kiti du – galinėje ašyje. Kiekvienas iš jų gali išvystyti daugiau nei 200 arklio galių ir Ferdinand Piëch sūnaus sukurtą mašiną privers iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,2 sekundės. Šaunu.
Mūsų dėmesį šis automobilis patraukė dėl keleto įdomių inžinerinių sprendimų. Pavyzdžiui, 99% procentai elektromobilių kūrėjų sunkias baterijas sumontuota automobilio dugne. Tuo tarpu „Mark Zero“ automobilyje esančias elektros energijos siurbeles surasime transmisijos tunelyje ir virš galinės ašies. Šis sprendimas leido žemiau sumontuoti vairuotojo sėdynę ir užtikrinti optimalų svorio paskirstymą tarp ašių.

Elektra varomi, sportiški automobiliai yra šių metų Ženevos automobilių parodos varomasis motyvas. Vis dėlto, didžioji dauguma elektromobilių atrodo daugiau ar mažiau vienodai, pateikia labai panašius parametrus ir naudoja praktiškai identiškas technologijas. Tad kuo šis „Mark Zero“ yra išskirtinis?
Ženevos automobilių parodoje pristatytas sportiškas kupė iš kitų išsiskiria dėl kelių priežasčių.
Projekto autoriai teigia, jog jų rankomis sukurta platforma gali būti tinkama įvairaus tipo jėgainėms. Priklausomai nuo pirkėjų poreikių, jie gali sumontuoti hibridinę pavarą, vandeniliu varomą jėgainę ar net tradicinį vidaus degimo variklį.
Pasirinkimo laisvė buvo „Mark Zero“ autorių prioritetas. Visgi, jie didžiausią dėmesį skiria elektros energijai.
Išvaizdus ir elegantiškas kupė turi tris elektros motorus. Vienas iš jų buvo sumontuotas priekinėje ašyje, o kiti du – galinėje ašyje. Kiekvienas iš jų gali išvystyti daugiau nei 200 arklio galių ir Ferdinand Piëch sūnaus sukurtą mašiną privers iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,2 sekundės. Šaunu.
Mūsų dėmesį šis automobilis patraukė dėl keleto įdomių inžinerinių sprendimų. Pavyzdžiui, 99% procentai elektromobilių kūrėjų sunkias baterijas sumontuota automobilio dugne. Tuo tarpu „Mark Zero“ automobilyje esančias elektros energijos siurbeles surasime transmisijos tunelyje ir virš galinės ašies. Šis sprendimas leido žemiau sumontuoti vairuotojo sėdynę ir užtikrinti optimalų svorio paskirstymą tarp ašių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


„Mark Zero“ taip pat naudoja naujo tipo baterijas, kurios nereikalauja papildomo aušinimo, net ir karštą vasaros dieną, važiuojant didžiuliu greičiu. Baterijos bus aušinamos oru.
Be to, šiame automobilyje esančios baterijos yra gerokai lengvesnės (200 kilogramų lengvesnės) ir pasižymi gerokai efektyvesniu, greitesniu įkrovimu.
Projekto autoriai apie naujo tipo baterijų technologiją kalba nenoriai, bet užsimena, jog ją sukūrė Honkonge įsikūrusios „Desten Group“ inžinieriai.
Didžiausią džiaugsmą kelianti žinia yra ta, jog kartu su „Qingdao Tgood“ bendrove sukurtos greitojo įkrovimo stotelės automobilyje esančias baterijas iki 80 procentų įkraus vos per 4 minutes ir 40 sekundžių. Jeigu galėsite paskirti šiek tiek daugiau laiko ir baterijas įkrausite iki 100 procentų, tuomet su „Mark Zero“ galėsite nuvažiuoti maždaug 500 kilometrų distanciją.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų