Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Visiška tiesa. Mokiniai nebeturi gyvenimo. Pavyzdžiui mano mokykloje į dieną po 2 kontrolinius parašom, dar plius atsiskaitymai pažymiui. Į galvas yra kišama per daug informacijos, nebeįstengiama visko įsisavinti. Mokiniai nebeturi laisvo laiko. Tu netgi sirgdamas privalai eiti į mokyklą, nes po to atsiliksi. Mano draugė nėjo gal 4 dienas ir dabar jai reikės atsiskaityti 10 su virš atsiskaitymų. Nebeturim laisvo laiko, nuolatinis stresas, įtampa. Kiek ilgai mes šitokį krūvį patempsim?. Tiesiog yra nualinamas organizmas, 12 metų vaikas turi dirbti kaip suaugęs, mano nuomonę dar vaikystę reikėtų džiaugtis, o ne arti mokykloje...
Mes kaip vaikai privalom eiti i mokykla ir dar i visokius burelius man pavidziui as sustaikes esu bet pries metus del viso sio kruvio as riukiau nes tiek visko turejau padariti kad net galva kartais sprogdavo o rukalai padejo stai kodel nepilnameciai ruko nes jiems visko per daug
Šeip vaikas teisybe sako!
Nes tarkim tu ilgai nebuvai mokykloj nes sirgai. Ir ateini į mokykla tai nieko nesuprantęs ar tai n.d nepadares ir iškart sako "nebuvimas nuo mokslų neatsako" arba išvis mūsų mokykla turi "kieta"mokyktoja kuri taip pasako kai ilgai sirgai: " Va čia jau nemano problemos" ir nieko nepaaiškinus eina kita temą!!! Pipiec -_-
Bet kai kuriu po apacia pasisakymai tai legendiniai, tokia silpnaprotiski :D "ar pagalvojote, kodel skirtingus dalykus moko skirtingi mokytojai?" Todel, kad vienas mokytojas negali visko prisiminti ir ismokyti! Tai kodel visi nori, kas vaikai viska ismoktu, jei net suaugusieji nemoka?"
1. Jie taip pat buvo vaikai
2. Jie gilinasi i savo saka. Jie taip pat praejo pagrindini kursa, taciau i ji nesigilino. Kad tokiai bukai galvelei suprast, pateikiu pavyzdi: tu ismoksti mokykloje per informatikos pamokas rasyti i worda ir kurti prezentacijas, taciau nemoki sukurti programu ir zaidimu, nes tiesiog mokeisi neisplesta kursa, nesigilinai i kodavima, o tiesiog ismokai pagrindus. Tavo ziniai, istorijos mokytojai irgi turi ziniu apie biologija, geografija, chemija, taciau daznai to nepamena, nes jie tiesiog ateityje nesigilino i sitas sakas, ju nereikejo istorijoje. Taciau pagrindus PRIVALOMA zinoti, del isprusimo. Bet kadangi matau, jog norime buti kaimieciu tauta ir toliau, nusiristi iki Afrikos lygio arba bezdet prie kompo - whatever, do it. Manes tarp jusu, neandartalieciu, nebus.
Nepritariu tik draudimams, jog privaloma lankyt mokykla. As mielai isleisciau toki isakyma, jog nereiketu, vis maziau tokiu ramybes drumsteju butu. Problema matau ir klasese (kai kurie vaikai issiknisibeja taip, kad ojoj, ir per pamokas neimanoma susikaupt, ismokt), ir skyliu taip pat svietimo sistemoje yra. Tokia sausa informacija pateikiama, savokos nepaaiskinamos, o kartais mokytojo ir vadovelio sakomos informacijos skiriasi. Vienas viena, kitas kita...
Pats esu 15 metu, baiges 7 klases isvaziavau i Uk. Kas cia parasyta tai tikra tiesa. Lietuvoj stengiausi mokytis kaip imamanoma gerai, kad negatum neigiamo ir nekristu vidurkis. Buvo taisykle kad negalima rasyti 2 kontroliniu per diena, tai mokitojai pakisdavo savarankiska darba, kurie nuo kontrolinio beveik nesiskiria - per abu turi mokintis visas eitas temas, nes ka parasysi gausi pazymi. Uk mokymas daug skiriasi, jeigu nesupranta temos kas nors, tai aiskina kol supras, lietuvoje pagal sistema varo i prieki nesvarbu supratai ar ne. Uk maziau pamoku i diena, bet jos ilgesnes, daugiau laiko isisavinti zinias. Lietuvoj i 45 min pamoka jeigu atsilikdavom ka nors 3 temas ikisdavo. Uk nebutina visas pamokas kaip daile , muzika, istorija, geografija daryti. Po 7 klasiu pats pasirengi kokios pamokos tu darysi ir is to rasysi egzamina ir turesi pakeliui i koledza parodyti. Lietuvoje bando mokinius profesoriais paverst, nors baigus mokykla jokio darbo pasiulyt negali. Tai kam ta sistema vis sunkint, jei is to gero mokimosi mazai kam pasiseka prasimust. Sesuo baigus 12 isvaziavo i uk mokytis nes lietuvoj nera tikslo. Nesuprantu kodel 12 klasej reik geru pazymiu jeigu bus egzaminai, turi islaikyt gerai egzaminus ir tuo paciu metu gerai mokintis, as asmeniskai nematau logikos. Uk mokyklose nera niekam sunku, nes cia yra pamoku lygiai, jei tau nesiseka mokysies lengvesniuose kur tau geriai paaiskins, jei gerai mokaisi gali sunkiau dirbti. Lietuvoje kam nesiseka turi mokintis ta pati ka ir moksliukai kala kiekviena diena.
Tikrą tiesa,mokslai dabar apsoliučiai nesuderinta su gyvenimo reikmėm ... Vient pagalvojus apie dabartinius matematikos uždavinius ... Kada tau gyvenime gali reikėtų ,, X"pakelti antruoju ir iš to gaut atsakymą... Į mokykla važa 6:50 tai ar čia normalų kaip pamokos prasideda 8:15?.. Grįžti namo maždaug 15:40, kol pavalgai, atsiguli pasiilsėt jau būna apie 18h, tai pagal juos mes asmeninio gyvenimo net negalim turėti, nes nėra jam laiko ... Namų darbus turi daryti iki 12h nakties o poto 6:50 būt priimtas autobuso... Logiskumo nėra visiškai...
Sveiki,
Šis vaikas pasakė absoliučią tiesą apie šių dienų moksleivių gyvenimus.Taip,tikrai jie varo "sistemoje,kaip žiurkėnas rate".Pasakyti,kad į vaikus mokyklose atsižvelgiama nelabai įmanoma,nes tai daro vos keli mokytojai iš keliasdešimt.
Suaugusieji nueina į darbą,jame padirba,grįžta namo ir gali ilsėtis,užsiimti norima veikla.
Mokiniams kitaip:išeini į mokyklą,8 valandas mokaisi,grįžti namo ir toliau mokaisi dar mažiausiai 3-4 valandas,NES turi padaryti namų darbus,už kurių nepadarimą gausi 2.Tuomet turi rinktis:ar veikti kažką,kas linksma ir maloniai praleisti likusią dienos dalį,ar negauti 2?Juokingiausia tai,kad už namų darbų napadarymą pažymį gauni,o už padarymą-nieko,net elementaraus pagyrimo.
Mokytojai supranta mokinius? Pirmą kartą įvyksta naujo dalyko pamoka.Mokiniai pirmą kartą ateiną į pamoką ir tikrai jokios teorijos ar pagrindų tame dalyke neturi.Pirmoji pamoka įvadinė-susipažinimo,o sekančią pamoką mokiniai gauna testa "žinių patikrinimą",kuris bus vertinamas,nes mokytoja nori nustatyti lygi dar nieko pati savo dalyke mokinių nemokiusi.
Jei tam tikrą laiką sergi ir po ligos ateini į mokyklą,o klasėje iš kažkokio dalyko rašomas kontrolinis,jį rašyti BŪTINA,nes "liga neužkerta kelių mokslui".
Mokiniai vargsta TIK dėl geresnio pažymio,tačiau paklausus ar jiems malonu mokytis?ar jie iš tikro turi kažką galvoje? Tikriausiai visiems suprantama,kad atsakymai būtų NE. Mokymasis praranda malonumą,galva perktauta informacijos ir nebesugeba įsiminti daugiau.
Teigti,kad visi mokytojai yra "diktatoriai" tikrai negalima,tačiau retas kuris atsižvelgia į mokinius,su jais bendrauja,leidžia taisytis pažymius ar nukelti kontrolinį.
Manau,kad neveltui šiuo metu įpatingai daug pasipylė mokinių laiškų apie švietimo sistemą,nes juk niekas nevyksta be reikalo,viskam yra priežastis.O šiuo metu priežastis yra švietimo sistema ir tai,kad ji yra jau nebepakeliama vaikams,nes keičiasi laikai,keičiasi vaikų poreikiai ir sistemos,todėl jau dabar moksleiviams reikia kažko naujo,reikia permainų,nes šiuo metu vaikai gauna daugiau neigiamų dalykų,jausmų iš mokyklos,nei teigiamų...
Tad aš norėčiau,kad vaikai gyventų ne tik per vasaros atostogas,bet visus metus,kad mokslai nevaržytų jų pačių tobulėjimo ir žinių ieškojimo iš aplinkos,visuomenės,dalyvaujant ir užsiimant mėgstama veikla.
Ačiū šiam vaikui,kuris prabilo ir trumpai,bet labai aiškiai pasakė,kad dabar mokykla atima gyvenimo siūlomus mums malonumus ir galimybe juo džiaugtis.
Nelyginkit savo laikų su šiais. Jūs kaip mokinoties visai visai kitokios programos buvo, per pusę lengvesnės. Bent jau mūsų mokykloj mokytojai užjaučia vaikus ir sako, kad neduok Dieve atsidurčiau į jūsų kailį, džiaugiasi, kad baigė mokyklą sovietmečiu. Norėčiau, kad atsidurtų mūsų kailyje tie kurie mano, kad viskas gerai ir bent pora kontrolinukų išspręstų, tada gal bent kiek suprastų. Iš vis įdomu yra kaip vienas vaikas turi mokėt visus dalykus, kaip pavyzdžiui mokytojas tik vieną dėsto ir moka, o reikia viską tiek pat žinot kaip mokytojui... Baisu yra su tokia tvarka.
Viskas kas parasyta-tiesa. Is vaiku reikalaujama labai daug,kruvis daznai buna nepakeliamas. Vaikams i galva nuo mazumes kemsama mintis,kad pazymiai yra jiems kaip atlygis,bet tai nera visiska tiesa. Ar pagalvojote,kodel skirtingus dalykus moko skirtingi mokytojai? Todel,kad vienas mokytojas negali visko prisiminti ir ismokyti! Tai,kodel visi nori,kad vaikai visa tai ismoktu,jei net suauge to nemoka? As suprantu,tevai nori didziuotis savo atzalomis ir ismokyti juos visko ko reikia gyvenime. Bet juk ne visko reikia gyvenime ka mus ismoko mokykla! Del zemu pazimiu vaikai kencia patycias,kad yra nemoksos,o del aukstu,kad yra moksliukai! Nera aukso viduriuko,nes tai neimanoma! Visiems juk neitiksi,net ir noredamas!
Deja,Lietuvoje tevai savo vaikus spaudzia taip,kad jie tik kala mokslus ir viskas! O juk,kad ir koks tas vaikas bebutu,didelis ar mazas,jam reikia ir paisdykauti,ir su draugais pabuti,ir kieme palakstyti,ir taip pat,kartais prie kompiuterio pasedeti.Manau,tevai turetu daugiau demesio skirti ne vaiku pazymiams ir rekimui del to,kad jie mazi,o vaiku poreikiams ir galimybems! Dabar vaikai,net bijo prieiti prie SAVO tevu ir paklausti jam nesuprantamo dalyko. Tai yra baisu! Juk mokyklose vis daugeja vaiku su psichologinemis ,,traumomis'' ir tik del to jie kencia atskyrima nuo kitu ir patycias! Tevams reiketu pradeti suprasti,kad nevisi vaikai yra vunderkindai,ir nevisi gali viska moketi! Dabar daugumai zmoniu yra persudetinga suprasti tokius paprastus dakykus kaip,kad vaiku baime suklysti ir nenora buti patyciu objektu.
Visiškai pritariu, mokyklą prisimenu, kaip neišvengiamą prievartą, kada negalėjai pasirinkti, ar kai labai sunku atsitraukti, šiek tiek atsipūsti. Susergi, žinai, kad vėliau, teks pasivyti. Man taip pat atrodė, kad esame kaip vergai. Suprantu, kad suaugusiųjų gyvenimas tikrai nelengvas, bet jie bent jau po darbo galėdavo užsiimti kita veikla, o ne kaip mums - mokiniams grįžus, vėl sėsti ir susikaupti, vėl dirbti prie namų darbų. O ką kalbėti apie įtampą mokykloje dėl namų darbų kontrolės, konstrolinių rašymą. Tikiu, kad galbūt tai silpnesnio žmogaus guodimasis, bet manau ir tai, kad esame galbūt pirmoji karta, kuriai informacija kemšama nenormaliais kiekiais, neleidžiama nesusiformavusiam žmogui sutvirtėti ir jau alinama nuo mažų dienų. Suprantu, kad dirbti, mokytis tikrai reikia, bet matau, kad mokymosi sistema nesugeba atrūšiuoti, ką ir kiek įsisavinti mokiniui, nes dabar atrodo, kad reikia viską iškalti. Dar švietimo sistemos sovietinio supratimo atsovai niekaip nesupranta, kad laikas vaikams išmokti pasinaudoti informacija, o neiškalti. Taip ir užaugino iki šiol benždžioniukų kartą, kuri sugeba tik atkartot, nukopijuot. Paklauskite, kas iš mūsų baigę mokyklą šiandien kažką atsimena iš to ką mokėmės, žinoma tokių yra, bet dauguma - ne. Labai tikiuosi, kad vieną dieną sistema patobulės, nes manau, kad ji yra iš dalies luošinanti. Šiandien man atrodo, kad savo vaikui nekalsiu į galvą, kad turi būtinai gauti gerą pažymį, kad nesijaudintų per daug, jei nepavyko paruošti namų darbų ir jei nepakeliama, leisiu kurią dieną nenueiti į pamokas. Netempsiu į penkis būrelius, nes noriu, kad vaikas perdegtų ankščiau laiko. Matau, kas darosi su draugų vaikais, iš kurių norima išauginti protuolius, ar sproto pasiekėjus - maištas neišvengiamas, tik jie nemoka įvardinti, kas su jais darosi. Pareigą užauginti labai svarbu, mokytis stengtis labai svarbu, bet ne iki tiek, kaip yra dabar...Gyvenimas parodė, kad geriau gyvena tie, kurie mokykloje kai ką pro pirštus praleisdavo, pabėgdavo iš pamokų, nusirašydavo nuo šperų. Tad norėčiau vaiką išmokinti suktis, o ne kalti.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų