
Vyrukas įsigijo 1967 metų gamybos „Ford Mustang“, kurį galėtume drąsiai priskirti „lavonų“ kategorijai. Po to, įprastai sektų visiems puikiai pažįstama veiksmų seka: kėbulo restauracija, originalių komponentų paieška ir graži bei laiminga pabaiga automobilių aukcione. Šį kartą viskas buvo kitaip.
Kyle atsikratė beveik visko, pradedant sparnais ir baigiant visais techniniais komponentais. Jų vietą užėmė „Chevrolet Corvette“, o tiksliau – „C5“ kartos modelio analogai. Į „Ford Mustang“ griaučius buvo sumontuoti „Corvette“ stabdžiai, kardaninė pavara, diferencialas, pusašiai, stebulė, priekinė ašis ir kas be ko – milžinišką sukimo momentą turintis „LS1“ motoras, kuris buvo suporuotas su „Texas Speed“ pavarų dėže.
Išbandžius automobilį ant „DYNO“ stendo, Kyle akyse nušvito kiekvieną automaną džiuginantys skaičiai – 420 arklio galių į galinius varančiuosius ratus.

