REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Premjeras Algirdas Brazauskas ramina uostamiesčio ir "Klaipėdos laivų remonto" vadovus dėl bendrovės privatizavimo ir teigia, kad privataus kapitalo atėjimas į įmonę pasitarnaus tiek pačios įmonės, tiek miesto interesams.

REKLAMA
REKLAMA

"Klaipėdos laivų remontas" yra tik įrašytas į privatizavimo objektų sąrašą, o tai parodo Vyriausybės nuostatą, jog bendrovę reikėtų privatizuoti, tačiau jokiame teisės akte nėra nustatyti privatizavimo terminai. Valstybės turto fondas ne kartą viešai pareiškė, kad "Klaipėdos laivų remonto" privatizavimas nebus skubotas", - “Eltai” sakė ministras pirmininkas, pabrėžęs, kad bendrovės valdymas bus perimtas tik po visuotinio akcininkų susirinkimo, Valstybės turto fondui į stebėtojų tarybą ir valdybą išrinkus savo pasiūlytus kandidatus. Vėliau bus atliekamas įmonės veiklos ir turto vertinimas bei rengiama privatizavimo programa.

REKLAMA

Kaip jau buvo skelbta, į privatizuojamų objektų sąrašą "Klaipėdos laivų remontas" netikėtai buvo įtrauktas gruodžio viduryje. Tai padaryti Vyriausybės posėdyje pasiūlė pats premjeras A. Brazauskas, kadangi bendrovė yra įsikūrusi būsimojo kruizinių laivų terminalo teritorijoje ir negalės čia toliau plėtoti savo veiklos.

"Teritorija, kurioje yra Klaipėdos pilies ir bastionų kompleksas, priklauso Klaipėdos miestui, o ne bendrovei "Klaipėdos laivų remontas", tad bendrovės akcijas perėmęs Valstybės turto fondas neperėmė ir neperims šių nekilnojamųjų kultūros vertybių valdymo", - atsakydamas į Valstybinės paminklosaugos komisijos nuogąstavimus teigė Vyriausybės vadovas.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak ministro pirmininko, niekuo nepagrįstas ir paminklosaugininkų teiginys, jog miesto gyventojai ir svečiai praras teisę lankytis piliavietės teritorijoje bei galimybę pažinti ten esančias kultūros vertybes.

"Priešingai - ten šiuo metu jau yra įrengtas Pilies muziejus, nutiesti takai lankytojams. Baigus statyti kruizinių laivų terminalą ir nutiesus į jį privažiavimo kelią, miestiečiams ir miesto svečiams bus pritaikyta dar didesnė teritorija", - prognozuoja A. Brazauskas.

Premjero teigimu, Valstybės turto fondas jau yra minėjęs, kad bus siekiama sukurti optimalų AB "Klaipėdos laivų remontas" privatizavimo modelį, atsižvelgiant į Klaipėdos miesto savivaldybės ir Kultūros vertybių apsaugos departamento siūlymus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

"Šiuo atveju nesvarbu, kas bus įmonės akcijų paketo valdytojas, - savivaldybė, Valstybės turto fondas ar privatus investuotojas - jis privalės laikytis privatizavimo programoje įrašytų paminklosauginių ir Kultūros vertybių apsaugos departamento reikalavimų", - akcentuoja Vyriausybės vadovas.

A. Brazauskas primena, kad "Klaipėdos laivų remontas" yra investavęs į kranų iškėlimą iš kruizinių laivų terminalo, vandentiekio, lietaus ir nuotekų kanalizacijos statybą nemažai savo apyvartinių lėšų.

"Perspektyvoje bendrovės dar laukia didelės investicijos, susijusios su terminalo statyba bei aplinkos sutvarkymu, todėl reikia manyti, kad privataus kapitalo atėjimas į įmonę pasitarnaus ir pačios įmonės, ir miesto interesams", - tvirtina ministras pirmininkas.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų