Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Atrado ekspertą :D jam iš siknos jau smėlis byra,ant moto nesedejes gyvenime (nes nėra tokio kuris jį pavežtu) ir trina nesąmones apie saugų vairavimą :D KET ekspertas galbūt, bet tikrai ne moto važiavimo. O vat atsiras nepatyrusių kurie patikės tokiu ekspertu blt. Nulis atsakomybės net šlykštu...
Visi turi važiuoti pagal taisyklės ir bus tvarka,bet kaip naglai lenda tarp automobilių,vos jų nepraižo tai atleiskit.Taisiklės visiems vienodi,stovyklos už automobilio bet neleiskite naglai tarp jų už jų.
Pl tingiu rašyt, bet Vln motociklininkai per daug sau leidžia, o po to per daug verkia, nesilaikot daugumos taisyklių, greičio, ištisinių juostų, kamščiuose nardot tarp mašinų, nors turėtumėt stovėt bendroje eilėje, o gal yra kokia išimtis apie kurią negirdėjau? Nesu matęs kad motociklininkas stovėtų kamštį, nu žodžiu galima pasakot ir pasakot ko jūs bl verkiat???? Pradėkit laikytis eismo taisyklių pradžioj
@Lohelis Jie supranta ta galbūt, kada važinėja įnvalydo vežimelyje.
@Lohelis Esu bandęs tai, automobilistas pabandė nustumti nuo kelio, padarė išvadą, kad mašina už manęs tiesiog per didelį tarpą palieką. Ir lenkė visus per ištisinę. O kai priešpriešoje mašina pasirodė lindo į tarpą kur aš stoviu net nežiūrėdamas. Nesupranti situacijos geriau patylėk...
TV3 gėda :) apie plokščia žemę straipsnio dar laukiu. Vienas durnius nusišneka, kiti durniai publikuoja.
Taip, kaip norėtų ponas auto vairuotojas, kad motociklas važiuotų per juostos vidurį, yra tiesiog nesaugu, nes ten lieka dulkių sąnašos tepalo, antifrizo likučiai ir yra tiesiog slidu. Visada pasirenku kurią nors "provėžą", išvalytą automobilių ratais (ačiū už tai). O jei tai vienos eismo juotos judėjimo krypčiai kelias, sorry, važiuosiu kaire, nes tada juosta mano ir niekas nebando lįsti į ją ir stumti mane nuo kelio. Būdavo pastoviai, kai važiuodavau dešine. Baisu. Tai va..
Saugaus eismo ekspertų žinių patikra
Saugaus eismo ekspertų žinių patikra
Kiekvienas saugaus eismo ekspertas gali savo žinias patikranti praktiškai. Tam yra 10 žiemų taisyklė. Ją sukūrė patyrę Lietuvos motociklininkai, motociklą naudojantys, kaip kasdienę transporto priemonę, visais metų laikais, intensyviame eisime. Pagrindinis akcentas yra važiuojant, esant lijundrai, šlabdribai, plikšalai, dviejų ratų motociklu. Puasono skirstinys sąlygoja pravažiuoti 300000 km., važinėjant visais metų laikais, intensyviame eisime. Pagrindinė ir būtina sąlyga neturėti nei vieno kritimo ir jokio eismo įvykio. Jeigu saugaus eismo ekspertas šią sąlygą įvykdo, vadinasi supranta fizikos dėsnius ir moka juos taikyti motociklų eisime. Tai nėra sunki užduotis. Vairuoti motociklą yra visiškai saugu, malonu ir lengva visais metų laikais. Jeigu šios sąlygos ekspertai neįvykdo, vadinasi žinios yra žemiau kritinio lygio ir reikėtų vengti mokinti motociklininkus. Suklaidintas motociklininkas gali patekti į eismo įvykį, susižeisti ar žūti. Tegul motociklininkus mokina ir jiems patarinėja, kaip dalyvauti eisime tie, kurių žinių lygis ir teorine ir praktine prasme yra pakankamas
"... vyras sako...", čia ne vyras, o boba
Motociklininkai važiuoja kairiau važiuojamosios juostos, nes taip yra saugiau.
Kad miegantys auto vairuotojai galėtų pastebėti per kairės pusės veidrodėlį, kad lenkiantis iš galo kelių erelis ir nematantis motociklo neužspaustų ilindės jo į kelkraštį.
Policija turėtų susidomėti piktybiniu auto vairuotojo elgesiu.
Viduriu kelio važiuojantis baikeris
Viduriu kelio važiuojantis baikeris
Vilnietis Toma, galimai turi tik b*rka bet kiaušus yra pametęs, ir pastovei vaikšto raudonom nuo ašrų akim, plius pizdį gauna reguliariai nuo savo sugiventinio
Aha, dešiniau saugiau… Čia iki tol, kol koks kelių erelis nesugalvoja lenkti tavęs tavo paties eismo juosta iš kairės. “Taigi tilpsim…” Saugiausia yra važiuoti juostos viduriu. Arba šiek tiek arčiau kairiojo eismo juostos krašto.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų