REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tendencija VPL (matoma kelnaičių linija) atsirado dar 1970-ųjų viduryje, kai JAV pasirodė originali moteriško apatinio trikotažo prekinio ženklo „Underalls“ reklama.

REKLAMA
REKLAMA

1990-aisiais „Underalls“ nugrimzdo užmarštin, tačiau VPL „grėsmė“ liko aktuali, ir tokie prekiniai ženklai kaip „Barely There“, „Cosabella“, „Commando“, „Jockey“ ir „Spanx“ pradėjo kurti modelius, kurie moteriškas kelnaites paslėpė nuo pašalinių akių. Firma „Jockey“ savo kolekciją netgi palydėjo šūkiu „No Panty Line Promise“.

REKLAMA

Vis dėlto, nors šie prekiniai ženklai stengėsi propaguoti kuklumą, nuo XXI a. pradžios VPL iš pavienių atvejų aukštosios mados pasaulyje virto aktualia tendencija, iki galo atskleidžiančia moteriško garderobo paslaptis.

Prasidėjusi nuo subtilių japoniškų sijonėlių, ant kurių kelnaitės buvo tik nupieštos, tokiu būdu imituojant, kad jos persišviečia pro iš tiesų nepermatomą audinį, nuo 2008-2009 metų VPL tapo organiška garsiausių dizainerių ir prekinių ženklų kolekcijų dalimi, o moteriškos kelnaitės - neatskiriama ant podiumo demonstruojamos vakarinės ar kasdieninės aprangos detale.

Šaltinis: „trenddelacreme.com“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų