Rašyti komentarą...
        
 
    Nuoroda nukopijuota
    × Pranešti klaidą                 
 
                                    ar ne nuo Steponaviciaus(liberalai) tos reformos prasidejo?Kiek ministru pasikeite?O buvusioji valdzia visai nureformavo.Pastate vezima pries arkli.O juk buvo perspeti,kad nepasiruosus,neturint vadoveliu-reformu nedaryt..
                    
    
  
                                    Jurkevičiui mokykloje trūksta LGBTQ vadovėlių ir praktikos? Lig šiol buvo patenkintas net ketverius metus
                    
    
  
                                    p. JURKEVIČIU JAU DAUG METŲ KARTOJA TĄ TIESĄ, TIK VARGŠAS NESUPRANTA, KAD VALDŽIAI PROTINGŲ NEREIKIA, NES TEN SULINDĘ PUSKVAILIAI, IR NAUJAI AUGINAMĄ KVAILIŲ KARTĄ LENGVA VALDYTI, O PROTINGI JUOS IŠVAIKYTŲ
                    
    
  
                                    TOKS KAIP JIS IR TURĖTŲ BŪTI ŠVIETIMO MINISTRAS
                    
    
  
                                     o kodėl visi pamiršta konservatorių vyriausybę , su tokia lietuvoje skleroznikų armija lietuva kaip valstybė ilgai neagzistuos -
                    
    
  
                                     tai va ką tai sako - 34,5 matų darbo rezultatas  nereikia ant paskutinės ministėrijos kabinti ožių  , tai tik reformatorių darbo rezultatas   viską per vieną dieną - švietimas medicina ir kitos liaudžiai gyvibingos valstybei šakos - nemokėjimas kompleksiškai vadovauti vallstybei pamirštant kitas gyvibingas valstybėi šakas
                    
    
  
                                    Vbe reikia paversti stojamaisiais į am, nes tik pusei abiturientų jų reikia. O brandą patvirtinti lietuvių k. egz. ir brandis darbu ar technologijų egz. Pm.
                    
    
  
                                    Iš tiesų, idiotai ir nusikalteliai baigia visą valstybę suniokoti.
                    
    
   @jo
                VIENAS GENIJUS  ,BET TIK INTERNETE
                    
    
  
                                    Ministerijos veikla yra sutrikusi seniai ir iš esmės, todėl ministrų keitimas nieko negali pakeisti, nes ministerija valdoma autokratijoms būdingu komanduojančiu stiliumi, be tinkamų grįžtamųjų ryšių tiek su mokyklomis, tiek su mokytojais ir mokiniais, bei su visuomene visumoje, kas būtų esmingai svarbu demokratijai. Be grįžtamųjų ryšių sudaryti valdymo procesai įtvirtina perdėtą formalizmą, kai yra pametami visos švietimo sistemos TIKSLAI ir ESMĖ.   Valdininkiška improvizavimo laisvė  ir  savivalė   nuolat didėja,  o  gesinant gaisrus  yra  skubama, negalvojama strategiškai ir  todėl nuslystama  nuo  ESMĖS.  Rodikliai  jau tapo svarbesni už patį mokymo ir mokymosi procesą  ir  ši   žalinga tendencija  tik  stiprėja.  
Reikalingas išorinis vadybos auditas, nes pati švietimo sistema neturi kompetencijų pakelti savo veiklų vadybos lygį, kas esmingai trukdo tvariam švietimo sistemos vystymuisi. O kaip tolesnė to pasekmė trukdo valstybės vystymuisi - daugelyje sričių įsigali formalizmas pamirštant ESMĘ, pamirštant vardan ko visa tai yra daroma. Intuityviai daromos mažai apgalvotos reformos pameta iš akiračio esmingus švietimo sistemos TIKSLUS, MOKYMO METODUS ir MOKYMO PROGRAMAS. O visas valdininkų klaidas turi sugerti mokytojai ir moksleiviai, todėl jie vis labiau jaučiasi negerbiami, jaučiasi esantys valdininkų įkaitai. Senos klaidos yra taisomos darant naujas klaidas ir kol kas jokios pažangos nematyti, todėl formuojasi nusivylimas tiek valdininkais, tiek valstybe visumoje.
  Reikalingas išorinis vadybos auditas, nes pati švietimo sistema neturi kompetencijų pakelti savo veiklų vadybos lygį, kas esmingai trukdo tvariam švietimo sistemos vystymuisi. O kaip tolesnė to pasekmė trukdo valstybės vystymuisi - daugelyje sričių įsigali formalizmas pamirštant ESMĘ, pamirštant vardan ko visa tai yra daroma. Intuityviai daromos mažai apgalvotos reformos pameta iš akiračio esmingus švietimo sistemos TIKSLUS, MOKYMO METODUS ir MOKYMO PROGRAMAS. O visas valdininkų klaidas turi sugerti mokytojai ir moksleiviai, todėl jie vis labiau jaučiasi negerbiami, jaučiasi esantys valdininkų įkaitai. Senos klaidos yra taisomos darant naujas klaidas ir kol kas jokios pažangos nematyti, todėl formuojasi nusivylimas tiek valdininkais, tiek valstybe visumoje.
                                    jus patys ir isbalansavote svietimo sistema,norint dirbti su jaunimu,reikalinga logika,kad jaunima reikia aukleti teigiamai nuo pradines mokyklos suolo,tevai gal ir nesugebejo ykvepti vaikui,to ,kad tu privalai atsakyti uz savo veiksmus ,netinkamai elgdamasis ir kad nei vienas nera apsaugotas valstybes uz savo bloga poelgi,ar veiksmus,tu esi mokinys privalai elgtis ,mokintis ,leisti laika taip ,kad nekiltu blogu minciu ygyvendinimui,otai turi ikvepti kiekvienas mokytojas,kiekvienam mokiniui,jaigu mokytojas to nesugeba padaryti,reiskias jis nekompetetingas ir aplaidus,tad ir svietimo sistema krizeje,kada nera mokytoju nekompetencija savo darbe,o taip pat nekompetencija valstybes ystatymu kureju galvose...
                    
    
   @rimas
                Matosi, kad pas patį jokio įkvėpimo nebuvo, kas liečia lietuvių kalbą...
                    
    
   @rimas
                Reikia mokytojus įstatymu ir fiziškai apginti nuo teroristų tėvų ir jų išpindėjusių išperų
                    
    
  
                PRAEITIES PAMOKOS, KADA VISI GERBĖ MOKYT
            
  @pirmiausia
                LAIKAS GRĄŽINTI STATYMĄ Į KAMPĄ , KLUPDYMĄ ANT ŽIRNIŲ IR LINIUOTĖS DRAUSMĘ IR TĄ PRADĖTI TAIKYTI TŲ CUPCUPUČIŲ TĖVAMS, NES JIE NAMUOSE KULTIVUOJA PANIEKĄ MOKYTOJAMS, PATYS BŪDAMI BUKI  
                    
    
   
  
  
  
  
  
 
Vilniaus licėjaus direktorius apie švietimo krizę ir chaotiškus sprendimus: suniokojome visą sistemą