Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
ie zabarauskai kiek tau metu jei jau trisdesim dirbi,nemoki skaiciuot,tada nuo trylikos pradejai dirbt,tikrai vergove,melagiu buvai ir juo liksi,zmones,netikekit juo,apie sazine sneka,tegul patyli,gal papasakot kaip finejaus kura prakalinedavo anglijoj,vaiksto po pasauli ir svaigsto,nieko pats nesugeba,tik darbovietes,bobos keist ir meluot,fantazuot,makaronus kabint,
Visi Linavos nariai kaip susitare tvirtina,kad nera geru vairuotoju.Ar kas nors pasidomejo ko reikalaujama priimant i darba.Man teko!1000euru inaso/be kasos orderio/,t.y.kysio,o jei ne-tai kas menesi is algos atskaiciuos po 300lt.Tureti savo navigacija.Tureti RUS ir BY vizas.Tureti ADR.Uz savo pinigus susimoketi keliones islaidas.Nemoka komandiruotes pinigu pries kelione,kaip reikalauja istatymas.Kuro normos tokios,kad ir saziningai vaziuojant sedi backoj.Ju politika aiski-maziau vogs.Perspeja iskart-teks vaziuoti su magnetu/pazeidziant darbo ir poilsio rezimus/.Va taip! ! !
Prieš 3 metus vairuotojai uždirbdavo po 6-7 tūkst. litų, pavogdavo dyzelino po kelis šimtus litrų per mėnesį ir dar kokių tik machinacijų neprigalvodavo. Įmonės vadovus atvirai siuntinėdavo na... O dabar, kai tragiškai suprastėjo vežėjų finansinė situacija ir atlyginimai gryžo į proto ribas, prasidėjo verkšlenimai.
Ne visi darbdaviai yra sąžiningi ir sutinku, kad dažnai vairuotojai šias sunkiais laikais lieka ir be uždarbio. Bet lazda turi du galus. Dauguma iš tų viskuo nepatenkintų vairuotojų yra vos tris klases baigę, alkoholyje įmirkę, nevalyvi žmogystos (nors yra ir tikrai normalių vairuotojų, bet tokius dažniausiai darbdaviai gerbiai ir stengiasi išsaugoti savo įmonėje). Ir tų žmogystų pridaroma žala transporto įmonėms yra dešimtys, o kartais net šimtai tūkstančių litų. Taigi, gal tada paskaičiuojam transportininkams vairuotojų padarytą žalą ir sulyginam su tais jų apverktais dienpinigiais, o tada ir pažiųrėsim kas kam skolingi.
Nieko nepadarysi, lietuviai iprate vergauti.Kisenines profsajungos ta jau irode, pasirasydamos neva nacionalini susitarima.Kovoti uz savo teises reikia mokytis is Prancuzijos profsajungu.
kaip visas pavadinimas užgožia turinį
kokia jėga yra vežėjai tik to nesuvokia
kol drebės, tol vergaus
gėda - pasityčiojimas iš žmonių.... A.Plaščinskas išvis manau yra grybas, kokią jis ten valstybės paslaptį saugo apie savo nuobaudų skyrimus, įdomu kokie ten tarnybiniai buvo atlikti ar tik vištos ranka kas pakeverzojo nęsamonių??
visos šalys dreba dėl vairuotojų profsąjungų, jei tie staiga blokuos kelius, tai pagrindinė to judėjimo jėga, pas mus žioplių, vis dar bandančių išlaviruoti tarp darbdavio ir skuro banda
vairuotojai vieną kartą darbovietėję sustatytų mašinas prie vartu ir raktelius su savim , kad niekas nei išvažiuotų nei įvažiuotų ir viskas. bet kam prapultų noras sukčiauti. Bet mūsiškiai to nedarys, nes lietuviai nemoka veikti sutelktai, jiems gigantiško priešo reikia, o čia-smulkmė
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų