• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vežėjai, kurie iki šiol buvo viena varomųjų Lietuvos ekonomikos jėgų, pristabdė savo plėtrą ir atsisako ambicingų planų. Rinkoje jau laukiama pasipilsiančių įmonių bankrotų.

REKLAMA
REKLAMA

Vežėjus į neviltį varo dyzelinas, kuris nuo spalio mėnesio iki šiandien yra pabrangęs 42 procentais.

REKLAMA

Pernai rudenį užsisakius vilkiką pardavėjai jį žadėdavo atgabenti tik po metų, nes gamyklos nespėjo gaminti tiek mašinų, kiek jų norėjo pardavėjai. Šiuo metu antrinėje rinkoje jau parduodami pernai ir net šiais metais nuo konvejerių nuriedėję sunkvežimiai, rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Bendrovėms sunkiau išsimokėti už naujus, o naudotų automobilių kainos sumažėjo 15-30 proc. ir jų niekam nereikia. Be to, vėluoja atsiskaitymai.

REKLAMA
REKLAMA

“Matome, kad lizingo bendrovės daug atidžiau tikrina klientus, pastarieji tam nepasirengę, tad dokumentai tvarkomi ilgiau. Nors kol kas atsisakoma finansuoti nedaug bendrovių, naujų automobilių užsakymai reti. Pernai vilkikus užsisakiusios įmonės dar juos ima. Nenori imti tik automobilvežių”, - sakė bendrovės “Scania Lietuva” prekybos direktorius Kęstutis Bacevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau, jo nuomone, rinka grįžta į vėžės, nes pernai įsigyta daugiau mašinų nei yra joms darbo.

„Įmonės tikrai patiria sunkumų. Ne visos sugebės prisitaikyti prie pasikeitusios padėties. Nors kol kas labai blogų tendencijų neįžvelgiame, tačiau matome, kad smulkios ir vidutinės transporto bendrovės nėra sukaupusios pakankamai savų apyvartos lėšų, kad išgyventų sunkmetį“, - sakė „Hansa lizingo“ generalinis direktorius Andrius Urbonas.

REKLAMA

Tradiciškai atėjus sunkesniems laikams mūsų verslininkai mašinas nukreipdavo į Rytų valstybių rinkas, jos pelningos, tačiau dirbti ten sudėtinga. Atrodo, šį kartą tai gali nepadėti - esą nukritus dolerio kursui kaimynai pradėjo pirkti prekes JAV, tad atsisako ES gamintojų.

Kita tendencija, kuri kelia nerimą vežėjams - prognozuojama, kad krovinių srautai dar mažės. Stoja statybos, kurios vežėjams buvo geras kąsnis, medienos apdirbamoji pramonė.

Daugiau:

Vežėjams negera, kaip po baliaus


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų