Pirmas ir paskutinis testas Lietuvoje
V. Žala teigė, kad sekmadienį surengtų testų metu iš viso su MINI įveikė apie 150 kilometrų, kurie tapo puikia proga „persikalibruoti“ iš klasikinio ralio į Dakaro režimą. Lenktynininkas pripažino, kad prieš startą Dakare dar tikisi surengti nedidelius testus ir Saudo Arabijoje, prieš pat lenktynių startą.
„Žinoma, tikiuosi, kad padaryti apšilimą pavyks ir pačioje Saudo Arabijoje prieš administracinę ir techninę komisijas, tam planuojame skirti maždaug pusdienį. Vis dėlto, sekmadienį buvo mūsų vienintelis ir pagrindinis testas Lietuvoje, kurio metu išbandėme ir automobilį bei patikrinome ar nieks nesulūžo, neatsisuko ir nepradėjo varvėti“, – aiškino V. Žala.
Pirmi kilometrai po remonto
Lenktynininkas priminė, kad dar vasarą automobilis buvo išsiųstas „X-raid“ komandai, kuri automobilį nuodugniai perrinko ir paruošė naujam startui sunkiausiose pasaulio lenktynėse. V. Žala aiškino, kad kaip ir po kiekvieno Dakaro, automobilis buvo nuodugniai patikrintas, o pagrindiniai agregatai buvo perrinkti.
„Automobilis buvo visiškai išardytas. Vienintelė vieta, kurios nelietėme yra variklis, nes jo resursas yra pakankamai didelis – apie 15 tūkstančių kilometrų, todėl skaičiuojame, kad artėjančiam Dakarui jo turėtų užtekti. Tiesa, turbokompresorius taip pat buvo pakeistas nauju“, – MINI remonto darbus komentavo lenktynininkas.
V. Žala teigė, kad dabar komandai svarbi data – lapkričio pabaigoje, kai MINI, kartu su visa kita komandos technika, bus išvežtas į Marselį. Ten visa Dakarui skirta technika gruodžio pradžioje bus pakrauta į laivą bei išplukdyta į Saudo Arabiją.