• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Užsakomieji straipsniai – neefektyvi komunikacijos priemonė, rodo atlikti mobiliojo ryšio bendrovių komunikacijos ir užsakomųjų straipsnių atpažįstamumo bei vertinimo tyrimai.

REKLAMA
REKLAMA

Bendrovės „Reklamos tyrimai“ tyrimo duomenimis, atvirai užsakytų straipsnių efektyvumas yra keturis, o paslėptai užsakytų (be nurodytų užsakymo identifikacinių ženklų) – net iki aštuonių kartų mažesnis. 

REKLAMA

Šį tyrimą užsakusios bendrovės „Omintel“ komunikacijos vadovas Darius Maikštėnas teigė -  „Naudodami užsakomuosius straipsnius įmonių komunikacijos padalinių ir ryšių su visuomene agentūrų darbuotojai apgaudinėja patys save. Tyrimai rodo, kad užsakomieji straipsniai komunikacijos efektyvumą padidina labai nežymiai. Be to, dauguma skaitytojų užsakomuosius straipsnius atpažįsta ir juos vertina neigiamai. Taigi naudodamos juos, bendrovės daro sau meškos paslaugą“.

REKLAMA
REKLAMA

Žiniasklaidos šaltinių tyrimo, monitoringo ir analizės paslaugų kompanijos „Cision“ 2007 m. spalio-gruodžio mėn. atliktos analizės duomenimis, kitų operatorių komunikacijoje atvirai ar paslėptai užsakyti straipsniai sudarė iki 65 proc. visų publikacijų apie šias bendroves. Tačiau toks užsakomųjų straipsnių kiekis įmonių komunikacijos efektyvumą padidino labai nežymiai. D.  Maikštėno nuomone reklama yra efektyvesnė ir skaitytojų vertinama palankiau nei užsakomieji straipsniai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žiniasklaidos šaltinių tyrimo, monitoringo ir analizės paslaugų kompanija „Cision“ per praėjusių metų spalio – gruodžio mėnesių mobiliojo ryšio operatorių komunikacijos efektyvumo tyrimą išnagrinėjo apie 1,5 tūkst. spaudos, interneto, radijo ir televizijos pranešimų apie šias kompanijas. Buvo tirtas publikacijų dydis, tonas, vieta leidinyje ir kiti poveikio faktoriai, atsižvelgta į tai, ar publikacija užsakyta, jei taip, - atvirai ar paslėptai.

Bendrovė „Reklamos tyrimai“ 2008 m. sausį vykdė reprezentatyvią apklausą „Užsakomųjų straipsnių vertinimas“, kurios metu apklausė 500 gyventojų. Apklausos duomenys rodo, kad 66,3 proc. skaitytojai teigia atpažįstantys užsakytus straipsnius, o 55,7 proc. apklaustųjų sako, kad atpažįsta paslėptai užsakytus straipsnius. Tarp užsakomuosius straipsnius atpažįstančių skaitytojų, 37 proc. juos vertina neigiamai. Dar daugiau – 43,3 proc. skaitytojų – neigiamai vertina paslėptus užsakomuosius straipsnius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų