REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Už pasaulinius prekių ženklus lietuviai moka šimtus tūkstančių

Tarptautinės franšizavimo konferencija ir mugė „Brand for Baltic“ Lietuvoje prasideda jau šiandien. Jos rengėjas Ilja Malkin tikina, kad tai puiki galimybė stambiems verslininkams plėtoti savo verslą, o smulkiesiems – įsigyti verslo franšizes, kurios padės išvengti didžiausių verslo klaidų.

Tarptautinės franšizavimo konferencija ir mugė „Brand for Baltic“ Lietuvoje prasideda jau šiandien. Jos rengėjas Ilja Malkin tikina, kad tai puiki galimybė stambiems verslininkams plėtoti savo verslą, o smulkiesiems – įsigyti verslo franšizes, kurios padės išvengti didžiausių verslo klaidų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Domėtis franšizavimo galimybėmis gali bet kuris verslininkas, tiek smulkusis, tiek stambus. Priklauso, kaip jie jas panaudos. Smulkus verslininkas gali įsigyti franšizę, tam ir skirta mūsų konferencija – mugė“, - laidoje „Ryto espresso“ teigė I. Malkin.

REKLAMA

Pašnekovas pristatė, kad konferencijoje bus galima įsigyti 25 franšizes - 7 iš jų lietuviškos, o likusiusios atkeliavo iš D. Britanijos, Italijos, JAV. Daugiausia tai yra maisto, barų, drabužių parduotuvių, žmonių reabilitacijos po operacijų prekiniai ženklai.

Didžiausiu iš jų - laikomas amerikiečių ledų tinklas „Baskin robinns“. „Brand for Baltic“ konferencijoje bus galima sutikti ir lietuviškus prekių ženklus, tokius kaip „Čili“, „Soya“, Baras „Paparazzi“, „AJ šokoladas“.

REKLAMA
REKLAMA

I. Malkin teigė, kad gerai verslą darantis verslininkas nori uždirbti daugiau, tad franšizavimo galimybės – puiki proga.

„Franšizė – tai bendrai aprašyta verslo sistema, kurią galima kartu su prekių ženklais perduoti bet kuriam norinčiam, kuris yra pasiruošęs už tai mokėti. Kitais žodžiais tariant, įsivaizduokite „Mcdonald‘s“, „Burger King“. Kažkada Amerijoje atsirado pirmasis „Mcdonalds“, antrasis restoranas taip pat priklausė „Mcdonald‘s" korporacijai, bet paskui jie pradėjo dalinti franšizes ir dabar visame pasaulyje esantys restoranai „Mcdonald‘s“, jam nepriklauso“, - pasakojo I. Malkin.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pagal franšizavimo sutartį yra gaunama teisė naudoti prekinį ženklą, tiekėjų liniją, receptūras, modelius, interjerus ir t.t.

Pašnekovo teigimu, franšizės pagerina verslo plėtrą, nes ja rūpinasi ne tik davėjas, bet ir gavėjas. Iš pačio davėjo franšizė nereikalauja didelių lėšų, o po jo ženklu kasmet gali atsidaryti po 500-600 restoranų, taip pat sutrumpėja laikas nuo idėjos iki atidarymo. Tokiu būdu verslininkams padedama išvengti didžiausių verslo klaidų.

„Tai yra tikrai prieinama kiekvienam, verslininkas gali gauti banko paskolą. Suma, kurios reikia frančizei siekia nuo 10 000 eurų iki 50 000 eurų, populiariausios franšizių kainos – 10-20 tūkst. eurų“, - laidoje tvirtino pašnekovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų