
„Toyota Sports 800“ ilgųjų distancijų varžybas laimėjo tikrai ne dėl itin pajėgios jėgainės. „Sports 800“ buvo varomas vos 45 arklio galias išvystančiu benzininiu varikliu – ilgos tiesiosios nebuvo pati mėgstamiausia „Toyota Sports 800“ vieta, tačiau jis varžovus lenkdavo kiekviename posūkyje. Be to, itin aerodinamiškas kėbulas ir itin taupus variklis leido „Toyota“ lenktynininkams daugiau laiko praleisit lenktynių trasoje, o ne aptarnavimo zonoje.
„Suzuka“ 500 kilometrų lenktynių dalyviai turėjo įveikti 84 kartus, per kuriuos „Toyota Sports 800“ pademonstravo neįtikėtinai kuklias kuro sąnaudas – 100 kilometrų suvartodavo 11,3 litro. Lenktynių teisėjai įtardami, jog „Toyota Sports 800“ automobilių degalų bakai yra didesni, pasibaigus varžyboms juos patikrino ir surado siurprizą. Jie ne tik atitiko reikalavimus, bet juose dar buvo pakankamai degalų, jog „Sports 800“ galėtų įveikti 30% ilgesnę lenktynių distanciją.
„Toyota Sports 800“ buvo pirmasis šios kompanijos sportiškas automobilis už kurio sukūrimą buvo atsakingas Tatsuo Hasegawa – nuostabus inžinierius, kuris taip pat liaupsinamas dėl pirmosios kartos „
Corolla“ modelio sukūrimą.




