Rašyti komentarą...
Vargšas, intelekto nesužalotas, žmogau - mokslo pareiga ir yra ieškoti problemų : pirma sugalvoti hipotezę, o po to ieškoti būdų jai paneigti arba pagrįsti :)
to wild, is pradziu pasidomek ka pripazino NASA, o nasa pripazino, kad gyvybe gali egzistuoti ir be deguones extremaliomis salygomis ir tai patvirtino ju atrasti gyviai. tad patylek jei nezinai apie ka sneketi
Nusisnekat jus graziai.... Visu pirma cia negali buti Nibiras ,nes jis visai kitoks turetu buti pagal tuos visus pranasus. Antra apie kolonizavimasi tokioj planetoj yra tiek pat vilciu kiek konolizuotis sauleje. Manau suprantat reikala >.> Ir del atradimo akiaizdumo ,tai lolipop isvis nusisnekejai.... Visos toelsnes planetos yra uzsleptos nuo saules a.k.a sviesos. Jas pamatyti gali tik seseliu gaudymo metodu ir jis nera labai paprastas. Reik labai dideles sekmes ,kad pasitaikytu kokia zvaigzde kurios seselis butu iskraipytas kito kuno... Sis atradimas pakankamai tikslus savo laikuj. Ta metodika beto pradejo naudoti pakankamai nesenai dar.
reiketu mastyti apie zemes pakaitala, nes cia niekas nemoka zemes tausoti, todel kaip Heinas sake galim jau 2012 nebeegzistuoti.
Bus matyt, ką jie atras, o gal nieko.
Vienu zodziu ruoskimes 2012. Gali visko nutikti. Visuomene jau ruosia tam po truputi. Nauju planetu kazkaip atsiranda. Tiek ilgai panoseje nerado o dabar jau prakalbo. Matyt ji arteja ar yra kokiu nauju pozymiu ;)
tai cia tipo nibiru...