
Dabar „Tesla“ gamindama „Model Y“ automobilį sukuria net 70 skirtingų detalių. Pasinaudojus naujuoju metodu, tokių detalių teliks vos keturios.
Naujasis įrenginys ne tik padės padidinti gamybos pajėgumus, bet ir tuo pačiu sumažins gamybos kaštus bei išlaidas elektros energijai. Ir galiausiai, naujasis įrenginys padės automobilius pagaminti gerokai greičiau.
Vis dėlto, Ingolštato universiteto profesorius Jorgas Wellnitzas į šią naujovę žiūri skeptiškai: „Aliuminis vasarą tampa žymiai šiltesnis nei plienas ir atitinkamai plečiasi, tad atsižvelgiant į tai, virš jo turi būti labai tiksliai suderinti lakštai. O ir kaip automobiliai bus remontuojami po avarijos? Pagalvokite kokia bus vienos dalies kaina? Aliuminis yra labai brangi medžiaga, o apie jos ilgaamžiškumą net nekalbu. Šią technologiją būtų galima naudoti ribotos laidos modeliuose, bet tik ne masinėje gamyboje.“



