Teroro išpuolių epicentre atsidūrusi Vokietijos futbolo rinktinė nakvojo stadiono rūbinėje (nuotr. SCANPIX)

Vokietijos futbolo rinktinė penktadienio vakarą sužaidusi draugiškas rungtynes su Prancūzijos komanda, naktį praleido stadione Paryžiaus šiauriniame pakraštyje, nerizikuodama važiuoti į savo viešbutį po miestą sukrėtusios virtinės teroro atakų, nusinešusių daugiau negu 120 žmonių gyvybių.

„Žaidėjai buvo labai susirūpinę; informacija nebuvo labai aiški, o mes nenorėjome kaip nors rizikuoti kelyje, todėl nusprendėme nevažiuoti per Paryžių ... (kuris nebuvo) 100 proc. saugus. Taigi, pasilikome rūbinėje“, – sakė Vokietijos komandos vadybininkas Oliveris Bierhoffas.

Atakos keliose Paryžiaus vietose prasidėjo per abiejų šalių komandų rungtynes Prancūzijos nacionaliniame stadione: per pirmąjį kėlinį netoli tos arenos pasigirdo trys garsūs sprogimai.

Vėliau paaiškėjo, kad vienas tų sprogimų buvo mirtininko ataka prie greitojo maisto restorano „McDonald's“, esančio šalia stadiono.

Rinktinės treneris Joachimas Loewas sakė, kad sėdėjusieji ant suolų komandos nariai sunerimo dėl tų sprogimų, nes rinktinei anksčiau penktadienį teko išvažiuoti į kitą viešbutį dėl numanomos sprogimų grėsmės.

Tačiau futbolininkai tik sugrįžę į rūbinę sužinojo visą atakos mastą, kai perskaitė savo sunerimusių šeimos narių ir draugų SMS žinutes, sakė O.Bierhoffas.

Vis dėlto žaidėjai „elgėsi kaip tikri profesionalai“, pabrėžė vadybininkas.

Praleidę naktį persirengimo kambaryje, jie anksti ryte buvo susodinti į neišvaizdžius mikroautobusus ir išvežti į oro uostą.

„Esame, žinoma, laimingi, kad saugiai parskridome, bet mūsų mintys yra su giminėmis ir aukomis“, – sakė O.Bierhoffas, kai lėktuvas su vokiečių futbolo rinktine nutūpė Frankfurte anksti šeštadienį.

„Komanda yra labai paveikta, todėl nutarėme suteikti jiems vieną laisvą dieną, kad aplankytų namus..., pabūtų su artimaisiais“, – sakė jis.

Paklaustas, ar rinktinė bus pasirengusi žaisti antradienį su olandais, O.Bierhoffas atsakė: „Žaidimas numatytas, bet mes, žinoma, tai aptarsime tarpusavyje“.

Vokietijos futbolo federacijos tinklalapyje paskelbtame pranešime sakoma, kad rinktinė dėl minėtų atakų patyrė didžiulį sukrėtimą.

„Mes atvykome į Paryžių daryti tai, kas mus visus jungia. Žaisti futbolą kartu, vienas prieš kitą kaip draugai, ir patirti puikų vakarą su aistruoliais, – pažymima federacijos pranešime. – Mes nekantriai laukėme šio žaidimo „Stade de France“ arenoje, bet viskas baigėsi mums košmaru“.

„Matyti vaizdai išliks mūsų atmintyje ilgai. Apie daug ką pagalvojome tą naktį stadione. Mes klausėme savęs, kaip tai galėjo atsitikti? Ar įmanomas toks nežmoniškumas? – rašoma pranešime. – Radome daug atsakymų, bet nė vieno, kuris galėtų paaiškinti šių bailių išpuolių“.