REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausiame Baltijos šalių viešųjų ryšių agentūrų konkurse „Baltic PR Awards 2009“ pirmąją vietą vienoje iš reikšmingiausių kategorijų „Korporatyvinė ir verslo komunikacija“ užėmė lietuviško kapitalo Latvijos reklamos agentūra „Shark media“, pristačiusi projektą „JIKA Santechnikų diena 2008“.

REKLAMA
REKLAMA

„Baltic PR Awards“ yra vienintelis viešųjų ryšių projektus vertinantis konkursas Baltijos šalyse, rengiamas nuo 2005 metų. Šiais metais konkursui „Baltic PR Awards“ buvo pateikti 97 darbai, kuriuos vertino tarptautinė komisija: Tarptautinės viešųjų ryšių asociacijos IPRA valdybos narys Richardas Linningas, Paryžiaus Sorbonos universiteto Komunikacijos mokyklos profesorius Jeanas-Pierre’as Beaudoinas, Lenkijos viešųjų ryšių asociacijos prezidentas Rafalas Czechowskis, Olandijos viešųjų ryšių asociacijos viceprezidentas Koenraadas van Hasseltas, IPRA prezidentė bulgarė Marija Gergova, Norvegijos viešųjų ryšių konsultantų asociacijos vadovas Haukas Lundas, koncerno „Volkswagen“ korporatyvios atsakomybės ir ilgalaikės plėtros vadovas Gerhardas Pretoriussas.

REKLAMA

Viešųjų ryšių projektų konkurencija šiais metais buvo ypač nuožmi, nes pirmą kartą konkursą rengė ne tik Latvijos, bet ir Estijos bei Lietuvos viešųjų ryšių agentūrų asociacijos.

Komunikacijos projektus buvo buvo pateikti 10 kategorijų: korporatyvinė ir verslo komunikacija, problemų sprendimas ir krizių valdymas, vidinė komunikacija, ryšiai su klientais, ryšiai su valdžios institucijomis, socialinė atsakomybė, skaitmeninė komunikacija, viešasis sektorius ir nevyriausybinės organizacijos, rėmimas, tarptautinė komunikacija. Tarptautinė vertinimo komisija į finalą atrinko 24 originaliausius ir efektyviausius darbus. Finalininkai pristatė savo darbus komisijos nariams, kurie per pristatymus klausinėjo pretendentų į apdovanojimus visų projekto smulkmenų. Balandžio 2 d. Rygos ekonomikos aukštojoje mokykloje buvo paskelbti konkurso „Baltic PR Awards 2009“ nugalėtojai. Vienoje iš svarbiausių kategorijų - „Korporatyvinė ir verslo komunikacija“ - į finalą pateko agentūros "VRP Hill and Knowlton" projektas "Hansabanko“ naujo vardo „Swedbank“ pristatymas visuomenei“, Latvijos agentūros „P.R.A.E. Sabiedrisks attiecbas“ „DnB Nord“ banko užsakytas projektas „Latvijos visuomenės nuomonės tyrimų apžvalga „Latvijas barometrs“ ir reklamos agentūros „Shark media“ surengta „JIKA Santechnikų diena“.

„Kai turi didelį biudžetą, nesunku pinigus išleisti ir kažką pasiekti. Tačiau malonu, kai, turėdamas ypač mažai pinigų ir galvą ant pečių, pasieki neįtikėtinai puikių rezultatų, kurie suteikia pasitenkinimą ne tik tau, bet ir klientui“, - pristatydamas kategoriją „Korporatyvinė ir verslo komunikacija“ sakė tarptautinės vertinimo komisijos pirmininkas, IPRA vienas iš vadovų R.Linningas. Apdovanojimų ceremonijos „Baltic PR Awards 2009“ vedėjas, radijo stoties „Skonto“ programų direktorius Valdis Melderis paskelbė rezultatus. Trečioji vieta atiteko „Swedbank“, antroji – bankui „DnB Nord“. O geriausiu metų darbu kategorijoje „Korporatyvinė ir verslo komunikacija“ buvo pripažintas reklamos agentūros „Shark media“ projektas „JIKA Santechnikų diena“, kuri įvyko Latvijos mieste Kekavoje 2008 m. rugsėjo 4 d.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų