REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujas tyrimas parodė, kad egzistuoja milžiniškas skirtumas tarp vadovų lūkesčių ir Y kartos darbuotojų suvokimo, ko iš jų tikimasi, rašo businessinsider.com.

REKLAMA
REKLAMA

Tyrimų bendrovės „Milennial Branding“ duomenimis, trečią gyvenimo dešimtį skaičiuojantys žmonės, dar vadinami Y karta, palankiai vertina savo vadovus. 59 proc. respondentų teigia pasitikintys tiesioginiais vadovais ir tikisi iš jų pasisemti patirties bei išminties.

REKLAMA

Vis dėlto pasitikėjimas nėra abipusis – tas pats tyrimas rodo, kad vyresni darbuotojai ir vadovai nepasitiki jaunesniais kolegomis ir pavaldiniais. Daugiau nei pusė respondentų teigė manantys, kad Y kartos atstovai turi nerealistiškus finansinius lūkesčius, nepasižymi kokybiška darbo etika ir lengvai praranda koncentraciją.

Studijoje taip pat daroma išvada, kad Y kartai trūksta elementarių bendravimo gabumų, sugebėjimo planuoti laiką, pozityvumo darbe ir gebėjimo dirbti komandoje, rašo businessinsider.com.

REKLAMA
REKLAMA

„Susiklosto toks paradoksas, kad vyresni darbuotojai paaukština asmenis, kurie pasižymi savybėmis, nebūdingomis Y kartai“, – pasakojo „Milennial Branding“ įkūrėjas Danas Schawbelas. – Tačiau trečią dešimtį skaičiuojantieji tokių gabumų neturi, nes ši karta pripratusi pasikliauti technologijomis ir mažiau bendrauja tarpusavyje“.

D. Schawbelas taip pat pastebėjo, kad didelė dalis žmonių sugeba atlikti jiems pavestus darbus, tačiau būtent bendravimo įgūdžiai užtikrina, kad darbuotojas ne tik atliks pateiktas užduotis, bet ir pasistengs padaryti ko neprašyti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Studija parodė, kad 60 proc. vadovų yra įsitikinę, kad vadovaujančiai pozicijai pasiekti reikia dirbti bent 4 metus, tuo tarpu Y kartos atstovai šį periodą įsivaizduoja daugiau nei dvigubai trumpesnį. Businessinsider.com rašo, kad technologijų amžius sudaro greičio įspūdį, todėl pradeda atrodyti, kad viskas vyksta greičiau – net ir paaukštinimai.

Užduotys vadovams

Vadovai, norintys adekvačiai atlikti savo pareigas bendraujant su darbuotojais turėtų padėti šiems susidėlioti prioritetus. Y kartos darbuotojams reikia aiškiai pasakyti, ko iš jų tikimasi ir paaiškinti, kokios algos už kokią poziciją laukti, rašo businessinsider.com.

REKLAMA

„Šiuolaikinėse įmonėse yra daug atsakomybės ir mažai laiko, todėl Y kartos darbuotojams privalu pasakyti, ko iš jų tikimasi. Kitu atveju jie jausis įstrigę ir pakeis darbovietę“, – pasakojo D. Schawbelas.

Teigiama, kad vadovai, išsakę lūkesčius, turėtų suteikti darbuotojams laisvę, tačiau nepamiršti jų.

Užduotys darbuotojams

Tuo tarpu jaunieji darbuotojai turėtų suprasti, kad didelė dalis jų sėkmės priklauso nuo to, kiek lengvesnis darbas tampa vadovui, pasamdžius naują darbuotoją.

D. Schawbelo manymu, jei darbuotojas pasistengs palengvinti gyvenimą savo vadovui, šis to niekada nepamirš.

Priduriama, kad jauni darbuotojai turėtų suprasti, kad darbo pobūdis neapsiriboja vien tiksliai nurodymai, o vadovai visada tikėsis, kad bus padaroma daugiau, nei prašoma.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų