REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol BMW kompanijoje dirbantys dizaineriai toliau renkasi neaiškią ir šokiruojančią dizaino kryptį, praeityje sukurtų BMW automobilių gerbėjai imasi iniciatyvos, siekiant parodyti, jog BMW gali būti išvaizdūs ir išskirtiniai nenaudojant radikalių sprendimų. 
„SVE Oletha“: Bandymas iš pelenų prikelti „BMW Z8“ legendą
„Oletha“ – tai neeilinis specializuotų dirbtuvių bandymas sujungti visas geriausias BMW automobilių savybes į vieną, grynakraujį sportišką kupė.
Automobilio autoriai teigia, jog su šiuo projektu jie tikisi vairuotojams suteikti neeilinę, įspūdžių kupiną vairavimo patirtį, dėl kurios norėsis ieškoti ilgesnių maršrutų namo. Kol kas – projekto idėja skamba puikiai.
„SVE Oletha“: Bandymas iš pelenų prikelti „BMW Z8“ legendą
„Oletha“, akivaizdžiai, sėmėsi įkvėpimo iš vieno dailiausių BMW markės modelių – „BMW Z8“. Kita vertus, glaudžios sąsajos su „BMW Z8“ nėra atsitiktinės, mat tam tikros dalys buvo išplėštos iš originalaus „BMW Z8“.
Jeigu automobilio siluetas ir tam tikros kėbulo detalės atrodo identiškos „BMW Z8“, tačiau po visiems gerai pažįstamu dizainu slypi kompaktiškesnis ir ne toks retas „BMW Z4“ kupė. Būtent jis tapo donoru automobiliui, kuriuo siekiama priminti koks turėtų būti tikras BMW.
„SVE Oletha“: Bandymas iš pelenų prikelti „BMW Z8“ legendą
Po ilgu variklio dangčiu slypi agregatas, atkeliavęs iš „BMW M3 GTS“. Tai – „S65B44“ vardu žinomas agregatas, kuris buvo naudojamas skirtinguose BMW modeliuose.
4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų motoras išvysto 450 arklio galių, sugeba įsisukti iki pat 8500 aps/min, bei yra poruojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Šis pokytis – ypatingai svarbus, nes originalus „BMW M3 GTS“ („E92“ kartos) buvo siūlomas tik su ne visiems priimtina „DCT“ automatine pavarų dėže.
„SVE Oletha“: Bandymas iš pelenų prikelti „BMW Z8“ legendą
Į naudingų privalumų sąrašą taip pat norėtųsi įtraukti „KW“ reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatorius, „AP Racing“ stabdžių sistemos komponentus ir kaltinius ratlankius. Tuo tarpu stulbinančio grožio kėbulo dalis buvo pagamintos iš anglies kompozito, o tai reiškia, kad automobilio svoris siekia vos 1400 kilogramų, arba daugiau nei 100 kilogramų mažiau nei „BMW M3“, iš kurio į šį automobilį atkeliavo benzininis variklis.
Projekto autoriai siekdami neužrūstinti BMW kompanijos, kuri nėra linkusi leisti pradėti tokių automobilių serijinės gamybos, savo tinklapyje pabrėžia, jog įmonė restauruoja ir modifikuoja klientų automobilius, ir serijine automobilių gamyba neužsiima. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl „Oletha“ kainos nėra skelbiamos, nes kiekvieno egzemplioriaus kaina bus skirtinga.

GALERIJA


Kol BMW kompanijoje dirbantys dizaineriai toliau renkasi neaiškią ir šokiruojančią dizaino kryptį, praeityje sukurtų BMW automobilių gerbėjai imasi iniciatyvos, siekiant parodyti, jog BMW gali būti išvaizdūs ir išskirtiniai nenaudojant radikalių sprendimų. 
„SVE Oletha“: Bandymas iš pelenų prikelti „BMW Z8“ legendą
„Oletha“ – tai neeilinis specializuotų dirbtuvių bandymas sujungti visas geriausias BMW automobilių savybes į vieną, grynakraujį sportišką kupė.
Automobilio autoriai teigia, jog su šiuo projektu jie tikisi vairuotojams suteikti neeilinę, įspūdžių kupiną vairavimo patirtį, dėl kurios norėsis ieškoti ilgesnių maršrutų namo. Kol kas – projekto idėja skamba puikiai.
„SVE Oletha“: Bandymas iš pelenų prikelti „BMW Z8“ legendą
„Oletha“, akivaizdžiai, sėmėsi įkvėpimo iš vieno dailiausių BMW markės modelių – „BMW Z8“. Kita vertus, glaudžios sąsajos su „BMW Z8“ nėra atsitiktinės, mat tam tikros dalys buvo išplėštos iš originalaus „BMW Z8“.
Jeigu automobilio siluetas ir tam tikros kėbulo detalės atrodo identiškos „BMW Z8“, tačiau po visiems gerai pažįstamu dizainu slypi kompaktiškesnis ir ne toks retas „BMW Z4“ kupė. Būtent jis tapo donoru automobiliui, kuriuo siekiama priminti koks turėtų būti tikras BMW.
„SVE Oletha“: Bandymas iš pelenų prikelti „BMW Z8“ legendą
Po ilgu variklio dangčiu slypi agregatas, atkeliavęs iš „BMW M3 GTS“. Tai – „S65B44“ vardu žinomas agregatas, kuris buvo naudojamas skirtinguose BMW modeliuose.
4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų motoras išvysto 450 arklio galių, sugeba įsisukti iki pat 8500 aps/min, bei yra poruojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Šis pokytis – ypatingai svarbus, nes originalus „BMW M3 GTS“ („E92“ kartos) buvo siūlomas tik su ne visiems priimtina „DCT“ automatine pavarų dėže.
„SVE Oletha“: Bandymas iš pelenų prikelti „BMW Z8“ legendą
Į naudingų privalumų sąrašą taip pat norėtųsi įtraukti „KW“ reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatorius, „AP Racing“ stabdžių sistemos komponentus ir kaltinius ratlankius. Tuo tarpu stulbinančio grožio kėbulo dalis buvo pagamintos iš anglies kompozito, o tai reiškia, kad automobilio svoris siekia vos 1400 kilogramų, arba daugiau nei 100 kilogramų mažiau nei „BMW M3“, iš kurio į šį automobilį atkeliavo benzininis variklis.
Projekto autoriai siekdami neužrūstinti BMW kompanijos, kuri nėra linkusi leisti pradėti tokių automobilių serijinės gamybos, savo tinklapyje pabrėžia, jog įmonė restauruoja ir modifikuoja klientų automobilius, ir serijine automobilių gamyba neužsiima. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl „Oletha“ kainos nėra skelbiamos, nes kiekvieno egzemplioriaus kaina bus skirtinga.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų