Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Nu kiek galima jau nesamones tikrai viksta
Kiek galima pastoviai tai vienas tai kitas neveikia o kai jiem reikia pervesti tai nepasakysi nieko turi ir viskas susitvarkykit pagaliau taip nebuvo kai nordea buvo atskirai !!!!
Kadangi jie ima ir kelia visokius mokesčius, tai dabar ir ateity užkiekvieną nesklandumą ir už klientų sugaišyą laiką, tegul visiem klientams moka kompensacijas.
@Nešu mėsas iš Luminor Rodos visi bankai ir ne tik jie kelia mokescius. Parasyti tegul moka jie yra toks universalus metodas pasipriesinti mikesciu kelimo tendencijai? :D
Nei trumpuoju nei ilguoju ne. ne
Nei trumpuoju nei ilguoju ne. ne
Nei trumpuoju nei
Veikimas atstatytas. Kaip neveikė, taip neveikia. Ryte padarytas pavedimas ir neaišku, ar iš luminor neišėjo ar į kitą banką nenukeliavo, nes nėra kaip prisijungti ir patikrinti. Telefonu peisiskambinti be šansų, internetinės konsultacijos vos pradėjus pokalbį išmeta žvaigždutes "įvertinkite". Durnynas...
@Ateit, 15.00 Tai aisku, visos uzklausos turi buti atsakytos ta pacia minute ir visiems klientams vienu metu kiek ju bebutu. Pasirodo netobulam pasaulyje gyvenam, va tai atradimas :D
Pas juos visada kazkas ne taip ir ne taip ,Šalčininkuose 1 bankomas i kuri galima inešt pinigus i savo saskaita tai veikia 3 dienas i savaite ,o vaziuoji i 1 puse 25 km ,nebegaliu ,jau nusibodo ,reikia pereit i Sweda
@Loreta O Swede dar baisiau. Aš atvirkščiai, iš Swedo perėjau į Luminorą. Daug geriau.
nieko nėr pastovesnio už laikinumą. ypač, kai eina kalba apie luminor.
@capalas Jo, ypac kai atsiranda trumpa galimybe pasakyti kazko blogo :D
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų