REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2014 m. sausio 21 dieną civilinės aviacijos administracija išleido bepiločių orlaivių naudojimo taisykles. Taisyklėse išaiškinti esminiai bepiločių orlaivių naudojimo apribojimai, siekant užtikrinti skrydžių saugą ir išvengti galimų avarijų bei incidentų su ore ir ant žemės esančiais objektais.

REKLAMA
REKLAMA

Viena iš labiausiai bepiločių orlaivių valdytojus apribojančių salygų numato, kad orlaivius draudžiama naudoti miestuose, tankiai apgyvendintose teritorijose ir žmonių susibūrimo vietose. Taip pat draudžiama skraidyti arčiau kaip 50 metrų nuo statinių, automobilių ir pašalinių žmonių.

REKLAMA

Videostudija „Media Lab“ pirmoji Lietuvoje pradėjo naudoti bepiločius orlaivius masinės komercinės video produkcijos kūrime. „Kuriant unikalią video produkciją vis daugiau klientų pageidauja panaudoti filmuotus vaizdus iš paukščio skrydžio“,- sako įmonės orlaivio valdytojas Šarūnas Jasiukevičius.

"Media Lab" tam naudoja šešių sraigtų, radijo bangomis valdomą skraidančią filmavimo platformą. Dažniausiai filmuojami pastatai ar kiti nekilnojamo turto objektai, kartais renginiai ar įvykiai. Skrendama aplink objektą visomis kryptimis. Detalės, kontrukciniai sprendimai filmuojami kelių metrų atstumu.

REKLAMA
REKLAMA

Patvirtinus bepiločių orlaivių naudojimo taisykles, tapo neįmanoma kokybiškai atlikti video produkcijos paslaugas, ypač, kai filmuojami objektai yra miesto ribose, todėl 2014 balandžio 24 d. video studija "Media Lab" kreipėsi į Civilinės aviacijos administraciją (CAA) su prašymu suteikti išimtį iš bepiločių orlaivių taisyklių, leidžiant organizuoti skrydžius prie pastatų ir kitų objektų.

Išnagrinėjusi pateiktą paraišką, įvertinusi bepiločio orlaivio valdytojo kvalifikaciją, organizacijos patirtį organizuojant tokio pobūdžio skrydžius, išbandžiusi orlaivio technines galimybes bandomojo skrydžio metu, Civilinės aviacijos administracija priėmė sprendimą suteikti video studijos "Media Lab" bepiločio orlaivio valdytojui terminuotą išimtį iš bepiločių orlaivių naudojimo taisyklių ir nustatė skrydžių vykdymo sąlygas, užtiktrinančias priimtiną saugos lygį. Orlaiviui buvo suteiktas atpažinimo ženklas - BO-01.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų