REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
5
Varžovus prologe lenkusi „ConnectPay Racing“ komanda pajuto, ką reiškia važiavimas dulkėse (nuotr. Vaidoto Paškevičiaus)

Saudo Arabijoje vykstančiame Dakaro ralyje paskutiniai prie starto linijos stojo sunkvežimių įskaitos dalyviai. Šis etapas driekėsi vos 19 km distancijoje ir buvo skirtas išaiškinti starto pozicijas prieš pirmąją lenktynių dieną sekmadienį. Sunkvežimių įskaitoje startavusi lietuvių komanda „ConnectPay Racing“ prologe susidūrė su pirmaisiais nuotykiais – apvirtusiu kolegų ekipažu bei važiavimu dulkėse.

5

Saudo Arabijoje vykstančiame Dakaro ralyje paskutiniai prie starto linijos stojo sunkvežimių įskaitos dalyviai. Šis etapas driekėsi vos 19 km distancijoje ir buvo skirtas išaiškinti starto pozicijas prieš pirmąją lenktynių dieną sekmadienį. Sunkvežimių įskaitoje startavusi lietuvių komanda „ConnectPay Racing“ prologe susidūrė su pirmaisiais nuotykiais – apvirtusiu kolegų ekipažu bei važiavimu dulkėse.

REKLAMA

Vaidoto Paškevičiaus, Tomo Gužausko ir Slavomir Volkov ekipažas „ConnectPay Racing“ prologą pradėjo būdami 26-oje pozicijoje, o finišą jie pasiekė užsitikrindami 19-ą vietą. Komandos pilotas Vaidotas Paškevičius po finišo pasakojo, kad prologo greičio ruožas buvo išties trumpas. Komanda jame sugaišo mažiau nei 16-a minučių, tačiau spėjo pamatyti nemažai Dakaro realybės. Ekipos nariams teko lenkti varžovus dulkėse, taip pat komanda matė ir avariją patyrusius bei virtusius savo kolegas.

„Priekyje turėjome lėtesnių sunkvežimių, todėl pirmąjį pavijome jau po trijų kilometrų. Teko atlikti pirmą lenkimą Dakare. Vėliau važiavome tikrai sklandžiai. Kokių dešimt kilometrų neturėjome prieš save jokių varžovų. Tačiau tryliktame kilometre pavijome vieną sunkvežimį. Nors prie jo priartėjome geroje vietoje, bet nepavyko iškart aplenkti. Nusileidus nuo aukštos, 300 metrų ilgio kopos laukė siauras pravažiavimas, kuriuo važiuojant iš paskos varžovo jau labai dulkėjo. Porą kilometrų važiavome paskui jį. Tai šiek tiek sugadino mūsų tempą, bet dėl to tikrai nesukame galvos. Dakaras dar labai ilgas, o mūsų tikslas – finišas.

REKLAMA
REKLAMA

Šiandien pajutome, kas yra važiavimas dulkėse, o likus trims kilometrams iki finišo pamatėme ant šono gulintį mūsų komandos draugo Alberto Lovera sunkvežimį „Iveco“. Pravažiuodami pro juos pristabdėme, bet pamatėme, kad jie rodo iškeltus nykščius, kad viskas gerai ir nestabdė mūsų“, – pasakojo Vaidotas Paškevičius.

REKLAMA

„ConnectPay Racing“ komandos pilotas sako, kad visa trijulė yra patenkinta tiek tempu, tiek rezultatu, tiek sunkvežimiu. Nors visas ekipažas turi didelę patirtį lenktyniaujant visureigiais „Rally Raid“ varžybose, sėdint prie Dakaro sunkvežimio vairo fizika veikia šiek tiek kitaip. Dėl šios priežasties prologe buvo važiuojama kiek atsargiau.

„Komandinis darbas vyko sklandžiai. Mūsų „Mamba“ irgi veikė puikiai. Man pačiam gal dar reikia kiek priprasti prie sunkvežimio elgesio kopose. Matomumas sėdint aukštai yra tikrai geras, tik šiek tiek keistas jausmas verčiantis per kopos keterą. Visgi sėdi ne visureigyje arti žemės, o dviejų metrų aukštyje. Keistas ir neįprastas jausmas“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Po prologo komandos laukia dar 600 kilometrų pervažiavimas iki Hailo miesto, kuriame bus surengta iškilminga varžybų atidarymo ceremonija, pervažiuojant starto podiumu. Pirmasis Dakaro greičio ruožas dalyviams pasiūlys 334 kovinius kilometrus. Nors „ConnectPay Racing“ ekipos starto laikas dar nėra žinomas, komanda šią informaciją paskelbs savo „Facebook“ puslapyje. Sunkvežimių klasėje šių metų Dakaro ralyje į kovą stos 55 komandos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų