REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Tikra tiesa, kad šiuolaikinės reklamos moteris paverčia daiktais, bet jos nepalyginamai geresnės nei tos, kurios buvo kuriamos prieš pusę amžiaus, rašo portalas „Business Insider“.

REKLAMA
REKLAMA

Dar iki įsitvirtinant pamatinėms pilietinėms teisėms, daugelis tokių kompanijų kaip „Kellogg's“ savo reklamose pateikdavo tokius šūkius: „Kuo sunkiau žmona dirba, tuo ji patrauklesnė.“

REKLAMA

Kitos kompanijos rėmėsi netikrais moksliniais tyrimais, kurie, kaip dabar mes žinome, yra visiška nesąmonė. „7-Up“ teigė mamoms, kad šios sumaišytų sodos vandenį su savo pienu ir duotų kūdikiui. „Camel“ cigaretės buvo pramintos „daktaro mėgstamiausiu prekės ženklu.“

Galima tik paklausti savęs, kiek šiuolaikinių reklamų šokiruos mūsų proanūkius?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų