• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienais metais skaitmeninės rinkodaros mastai vis auga, o verslo atstovai vis garsiau praneša, kad ilgus metus įprastinėmis laikytos reklamos formos nebeduoda norimos naudos. Kadangi žmones pasiekia daugiau reklamos, nei jie sugeba apdoroti, verslininkams tenka ieškoti naujų reklamos formų, kurios klientą pasiektų ne taip įžūliai. Būtent tada atsigręžiama į skaitmeninę rinkodarą.

REKLAMA
REKLAMA

Kone kiekvienai įmonei turint savo internetinį tinklalapį šis vis dažniau tampa pasyviu pardavėju. Netgi nebūtina produkcijos ar paslaugų pardavinėti internetu, kad tinklalapis duotų naudos, pakanka jame pasidalinti visa klientams reikiama informacija apie teikiamas paslaugus bei jų įsigijimo galimybes, ir tinklalapis jau tampa pardavėju.

REKLAMA

Pirmieji žingsniai, kuriuos ekspertai rekomenduoja atlikti įmonei sukurtame tinklalapyje – padaryti SEO optimizaciją, apie kurią esame rašę jau ne kartą. Tačiau vien tuo apsiriboti nevertėtų, SEO optimizacija trunka ne mėnesį ir ne du, be to,tai yra tęstinis dalykas. Tad jei norima greitų rezultatų, reikėtų lygiagrečiai su ja pirkti ir reklamą „Google AdWords“ sistemoje. Tokia reklama yra tarsi greitas ir mokamas būdas iškilti paieškos sistemoje į pirmąsias pozicijas. Tačiau svarbiausia, kad nors ir būdama mokama reklamos forma – dažniausiai ji pirkėjui atsiperka su kaupu. Žinoma, tam reikia tinkamai optimizuoti savo reklaminę kampaniją. Taip pasielgus galima pasiekti tokį rezultatą, kad vartotojas „Google“ paieškos sistemoje ieškodamas informacijos apie jį dominančią paslaugą, pirmiausia pamatytų jūsų reklaminį skelbimą ir taptų jūsų, o ne konkurentų, klientu.

REKLAMA
REKLAMA

Tokios sistemos kaip „Google AdWords“ leidžia paskirstyti reklamos išlaidas tik tikslinei auditorijai. Tinkamai sukūrus reklaminę kampaniją jos skelbimus matys tik tie interneto vartotojai, kurie ieškos informacijos, susijusios su jūsų teikiamomis paslaugomis.

Tačiau, tai nėra vienintelė skaitmeninės reklamos forma, pasatruoju metu itin populiarėja reklamos tinklai, skirti mobiliesiems įrenginiams, ir juose įdiegtoms aplikacijoms. Pripažinkime, išmaniuosius telefonus arba planšetinius kompiuteris šiandien turi beveik kiekvienas jaunas ir veržlus žmogus, kuris yra pagrindinis internetinių paslaugų pirkėjas. Be to, tokį asmenį su savo reklamine žinute galima pasiekti bet kur, netgi kai jis stovi prekybos centro eilėje prie kasos. Kodėl gi nuobodžiaudamas jis negali išsitraukti telefono ir įsijungęs kokią nors programėlę joje pamatyti pranešimą, kad pamiršo įsigyti toje pačioje parduotuvėje esantį jūsų produktą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Taip pat vertėtų pamąstyti ir apie dar inovatyvesnes reklamos formas – pavyzdžiui su praeiviu bendraujančias viešojo transporto stoteles. Net ir Lietuvoje kai kuriose iš jų jau yra įdiegti monitoriai, kuriuose drąsiai galima demonstruoti reklaminę žinutę kol praeivis nenori pasitikrinti jį dominančios informacijos. Be to, nevertėtų pamiršti ir prieš porą metų vienos pyragaičius gaminančios firmos reklaminės kampanijos, kurios metu viešojo transporto stotelės virto interaktyviomis ir bendravo su jose laukiančiais vaikais.

Prognozuojama, kad 2013-aisiais Europoje reklamai verslas išleis beveik 110 milijardų JAV dolerių, o tai yra dviem milijardais daugiau nei pernai. Na, o reklamai internete atiteks maždaug penktadalis šių pinigų, kai dar pernai procentinė išraiška siekė vos 17,8. Įdomu tai, kad labiausiai augs reklaminių skydelių pasiūla bei reklama paieškos sistemose. Žinoma, didžiąją dalį pinigų verslininkai investuos į „Google AdWords“ sistemą, o visiems kitiems teks tenkintislikučiais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų