REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš metus laiko įvykusiame pirmajame daugiakovės etape susirėmė visiškai skirtingų pasaulių atstovai. Drifterių padangų guma nusėtą trasą laiku įveikti pabandė keletas moto-akrobatų, trejetas ralio bolidų, sportinis kartingas, visiškai standartinis „Seat“ automobilis ir nuo varžybų besiilsintis vienas iš drifto gigintų – 700 arklio galių išvystantis drifto komandos „Mantinga“ monstras.
Visų jų šturvalus laikė šalies stipriausieji: kartingą pilotavo Ignas Gelžinis, šiuo metu besigalinėjantis Didžiosios Britanijos „Porsche CUP“ varžybose, standartinį „SEAT“ valdė Igno vyresnis brolis Jonas Gelžinis, motociklus į trasą išleido Šarūnas Kezys ir „RedBull“ atletas Arūnas Gibieža. Ralio šakos garbę ginti buvo paskirta dabartiniam šalies čempionui Ramūnui Čapkauskui, vienam iš lyderių – Vytautui Švedui, bei nepamirštamam Dovilui Čiutelei, o areną okupavusius drifto meistrus atstovavo Mantas Kulvinskas.

Prieš metus laiko įvykusiame pirmajame daugiakovės etape susirėmė visiškai skirtingų pasaulių atstovai. Drifterių padangų guma nusėtą trasą laiku įveikti pabandė keletas moto-akrobatų, trejetas ralio bolidų, sportinis kartingas, visiškai standartinis „Seat“ automobilis ir nuo varžybų besiilsintis vienas iš drifto gigintų – 700 arklio galių išvystantis drifto komandos „Mantinga“ monstras.
Visų jų šturvalus laikė šalies stipriausieji: kartingą pilotavo Ignas Gelžinis, šiuo metu besigalinėjantis Didžiosios Britanijos „Porsche CUP“ varžybose, standartinį „SEAT“ valdė Igno vyresnis brolis Jonas Gelžinis, motociklus į trasą išleido Šarūnas Kezys ir „RedBull“ atletas Arūnas Gibieža. Ralio šakos garbę ginti buvo paskirta dabartiniam šalies čempionui Ramūnui Čapkauskui, vienam iš lyderių – Vytautui Švedui, bei nepamirštamam Dovilui Čiutelei, o areną okupavusius drifto meistrus atstovavo Mantas Kulvinskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ernestas Staponkus savo VW žada varžytis ne tik pasaulio ralio čempionate, bet ir Arena Motor Show metu


Šiemet – laikas revanšui. Tą kart pirmą vietą užėmęs Vytautas Švedas galėjo džiaugtis keturių varomų ratų privalumais, jam iš paskos sekęs Jonas Gelžinis – „Seat“ stabilumo ir stabdžių sistemos pagalba, o trečias likęs Dovilas – ilgamete kone visų sporto šakų patirtimi. Šiemet šie vyrai renkasi antram dubliui kiek atnaujinę ir techniką ir savo strategijas.
Maža staigmena, su kuria teks susikauti šių varžybų dalyviams – Ernestas Staponkus. FIA pasaulio ralio kroso čempionate startuoti planuojantis sportininkas neatsisakė galimybės sudalyvauti tokio tipo varžybose. Jo stiprybės – penktos kartos „VW Polo“, su kuriuo Ernestas žada varžytis tarp pasaulio stipriausiųjų. 4 varomais ratais bei 179 kilovatais galios ginkluotas kompaktiškas automobiliukas yra įpratęs slidinėti ir greitai įveikti posūkius, tad jau dabar Ernestą galima laikyti vienu iš favoritų, tačiau nei 2014-ųjų čempionas Vytautas Švedas, nei kiti šių varžybų dalyviai titulo lengvai atiduoti nežada.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų