
Šiemet – laikas revanšui. Tą kart pirmą vietą užėmęs Vytautas Švedas galėjo džiaugtis keturių varomų ratų privalumais, jam iš paskos sekęs Jonas Gelžinis – „Seat“ stabilumo ir stabdžių sistemos pagalba, o trečias likęs Dovilas – ilgamete kone visų sporto šakų patirtimi. Šiemet šie vyrai renkasi antram dubliui kiek atnaujinę ir techniką ir savo strategijas.
Maža staigmena, su kuria teks susikauti šių varžybų dalyviams – Ernestas Staponkus. FIA pasaulio ralio kroso čempionate startuoti planuojantis sportininkas neatsisakė galimybės sudalyvauti tokio tipo varžybose. Jo stiprybės – penktos kartos „VW Polo“, su kuriuo Ernestas žada varžytis tarp pasaulio stipriausiųjų. 4 varomais ratais bei 179 kilovatais galios ginkluotas kompaktiškas automobiliukas yra įpratęs slidinėti ir greitai įveikti posūkius, tad jau dabar Ernestą galima laikyti vienu iš favoritų, tačiau nei 2014-ųjų čempionas Vytautas Švedas, nei kiti šių varžybų dalyviai titulo lengvai atiduoti nežada.


