REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kauno miesto vicemeras Kazimieras Starkevičius viliasi, kad Karmėlavoje esanti valstybinė įmonė "Kauno aerouostas" greitu laiku galės skraidinti keleivius į Londoną į priekį ir atgal tik už 89 eurus (312 litų).

REKLAMA
REKLAMA

Tokius vicemero planus paskatino Kaune apsilankęs susisiekimo ministras Zigmantas Balčytis, pareiškęs, jog artimiausiu metu turėtų įvykti Premjero Algirdo Brazausko ir Airijos aviakompanijos "Ryanair" atstovų susitikimas.

REKLAMA

Derybos su šia kompanija dėl pigesnių aviareisų vyksta jau dveji metai.

"Tai realus projektas, bet reikia dėti visas pastangas, kad jis būtų įgyvendintas. Ir tai daryti reikia kuo skubiau", - Eltai sakė K. Starkevičius. Jo teigimu, baiminamasi, kad "Ryanair" atėjimui į Lietuvą kelią gali užtverti biurokratai, bijodami, jog dėl išaugusio keleivių skaičiaus Kaune smuktų "Lietuvos avialinijų" pardavimo kaina.

Paklaustas apie derybų su "Ryanair" eigą vos prieš savaitę iš šios kompanijos būstinės Dubline grįžęs VĮ "Kauno aerouostas" generalinis direktorius Rimantas Skridaila Eltai teigė, jog "derybos yra labai sunkios".

REKLAMA
REKLAMA

Dubline R. Skridaila susitiko su "Ryanair" naujų maršrutų plėtros direktoriumi Bergeriu Dernardu (Berger Bernard) ir komercijos direktoriumi Konalu Henriu (Conal Henry).

"Iniciatyvą rodome mes, o ne "Ryanair". Ši aviakompanija jau kitais metais vienoje iš Baltijos valstybių vis vien paleis pirmąjį reisą", - sakė R. Skridaila.

Europoje "Rayanair" yra viena iš pigių skrydžių lyderių ir, anot R. Skridailos, susitarimas su Kauno oro uostu jį išgelbėtų nuo bankroto.

"Iki šiol apie 80 proc. pajamų gaudavome iš sunkiųjų krovininių lėktuvų skrydžių. Tačiau 2005 m. Lietuvai įsigalios reikalavimas į savo oro uostus neįsileisti triukšmingų lėktuvų, tokių kaip "IL-76", kurie į mūsų oro uostą atskraidina krovinius", - tvirtino R. Skridaila.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jis taip pat sakė, kad "Lietuvos avialinijoms" nereikėtų bijoti pigių skrydžių kompanijų, nes pastarosios, jei ir atims dalį keleivių, vis dėlto negalės konkuruoti su "Lietuvos avialinijomis".

"Šie skrydžiai turi ir neigiamų bruožų, nes keleivis patiria tam tikrų suvaržymų - keliauti tranzitu neapsimoka, ribotas bagažo svoris, lėktuve niekas nepamaitins ir nepagirdys", - sakė R. Skridaila.

Kaip vieną iš pagrindinių trūkumų R. Skridaila paminėjo tai, jog už lėktuvo nutūpimą pigių skrydžių užsakovas oro uostui sumoka vos 500 eurų.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų