• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Maskvos oro uosto sniego valymo mašinos, į kurią įsirėžė Prancūzijos naftos bendrovės „Total“ generalinio direktoriaus Christophe'o de Margerie (Kristofo de Maržeri) lėktuvas, vairuotas buvo neblaivus, antradienį pranešė tyrėjai.

 Maskvos oro uosto sniego valymo mašinos, į kurią įsirėžė Prancūzijos naftos bendrovės „Total“ generalinio direktoriaus Christophe'o de Margerie (Kristofo de Maržeri) lėktuvas, vairuotas buvo neblaivus, antradienį pranešė tyrėjai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įvykus nelaimei, žuvo visi keturi orlaivyje buvę žmonės, tarp jų Ch. de Margerie.

„Nustatyta, kad sniego valymo mašinos vairuotojas buvo neblaivus“, - sakoma tyrėjų paskelbtame pareiškime.

REKLAMA

Jame priduriama, kad pagal preliminarią versiją, tragiška nelaimė įvyko dėl „oro eismo kontrolierių klaidos ir sniego valymo mašinos vairuotojo kaltės“.

Taip pat tiriama versija, kad katastrofa galėjo įvykti dėl orlaivio pilotų klaidų.

Verslo klasės lėktuvas „Falcon Dassault“ sudužo pirmadienį prieš pat vidurnaktį, ruošdamasis išskristi į Paryžių. Kildamas jis kliudė važiuojančią sniego valymo mašiną, užsiliepsnojo ir nukrito ant kilimo ir tūpimo tako.

REKLAMA
REKLAMA

Pradėtas tyrimas dėl aviacijos saugumo taisyklių pažeidimų, dėl kurių per neatsargumą žuvo du ar daugiau žmonių. Už tai gali būti skirta iki septynerių metų kalėjimo.

Šaltiniai gelbėjimo tarnybose naujienų agentūrai „Interfax“ sakė, kad sniego valymo mašina, su kuria susidūrė „Total“ vadovo lėktuvas, kirto kilimo ir tūpimo taką.

„Pirminiais duomenimis, sniego valymo mašina ne stovėjo, o judėjo ir kirto taką. Dėl kokių priežasčių vairuotojas nusprendė kirsti kilimo ir tūpimo taką priešais kylantį lėktuvą, nustatys (tyrėjų) komisija“, - sakė šaltinis.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų