REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Europos Sąjunga (ES) ir Jungtinė Karalystė penktadienį pradėjo antimonopolinį tyrimą dėl technologijų milžinės „Google“ ir socialinio tinklo „Facebook“ savininkės „Meta“ 2018 metų susitarimo, kuriuo, kaip įtariama, siekta įtvirtinti jų dominavimą internetinės reklamos rinkoje.

Europos Sąjunga (ES) ir Jungtinė Karalystė penktadienį pradėjo antimonopolinį tyrimą dėl technologijų milžinės „Google“ ir socialinio tinklo „Facebook“ savininkės „Meta“ 2018 metų susitarimo, kuriuo, kaip įtariama, siekta įtvirtinti jų dominavimą internetinės reklamos rinkoje.

REKLAMA

Europos Komisija pareiškė tirianti vadinamąjį „Jedi Blue“ susitarimą, siekdama išsiaiškinti, ar juo buvo pasinaudota siekiant „apriboti ir iškraipyti konkurenciją jau ir taip koncentruotoje reklamos technologijų rinkoje“.

Už konkurenciją atsakinga Komisijos narė Margrethe Vestager sakė, kad jeigu įtarimai pasitvirtins, šis susitarimas bus laikomas iškraipančiu konkurenciją bei kenkiančiu konkuruojančioms reklamos technologijų bendrovėms, leidėjams „ir galiausiai vartotojams“.

Jungtinės Karalystės konkurencijos rinkoje priežiūros tarnyba taip pat pradėjo savo atskirą tyrimą dėl šio susitarimo, o abi institucijos „glaudžiai bendradarbiaus“, nurodė ES.

REKLAMA
REKLAMA

Manoma, kad „Jedi Blue“ susitarimu siekiama riboti konkurenciją manipuliuojant skelbimų aukcionais – itin sudėtinga sistema, pagal kurią, remiantis anonimizuotomis interneto vartotojų paskyromis, nustatoma, kurie skelbimai rodomi interneto puslapiuose.

JAV teismui pateiktuose dokumentuose atskleidžiama, kad „Google“ ir „Facebook“ aukščiausio rango vadovai tiesiogiai dalyvavo tvirtinant tariamai neteisėtą 2018 metų susitarimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų