REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pernai fiksuota beveik pusantro milijono kelių eismo taisyklių pažeidimų, o dešimtmetį mažėjęs žuvusių keliuose skaičius, vėl muša rekordus. Policija sako, kad raginimai prie vairo nesėsti išgėrus ir neviršyti greičio, vairuotojų ausis pasiekia, bet smegenų – dar ne. Ką daryti? Kodėl griežtos priemonės ir nuolat didinamos baudos jau nebeveikia? Kokių kompleksinių priemonių reikia, kad situacija keistųsi? 

Pernai fiksuota beveik pusantro milijono kelių eismo taisyklių pažeidimų, o dešimtmetį mažėjęs žuvusių keliuose skaičius, vėl muša rekordus. Policija sako, kad raginimai prie vairo nesėsti išgėrus ir neviršyti greičio, vairuotojų ausis pasiekia, bet smegenų – dar ne. Ką daryti? Kodėl griežtos priemonės ir nuolat didinamos baudos jau nebeveikia? Kokių kompleksinių priemonių reikia, kad situacija keistųsi? 

REKLAMA

Apie visa tai šįvakar „Dėmesio centre“ pokalbis su policijos generaliniu komisaru Renatu Požėla ir Lietuvos transporto saugos administracijos direktoriumi Geniumi Lukošiumi. 

G. Lukošius sako, kad dažniausiai eismo įvykiai įvyksta dėl vairuotojų elgesio.  

„Kaip matom 2022 metų priežastis, tai vis dėlto avarijos siejamos su vairuotojų ir kitų eismo dalyvių elgesiu. Pirma vieta yra neblaivūs vairuotojai, greitis, elgesys, Kelių eismo taisyklių nesilaikymas, taip pat sąmoningumo trūkumas. Vairuotojų sąmoningumo trūksta.  

REKLAMA
REKLAMA

Toliau jau rikiuojasi techninės priežastys: netvarkingi automobiliai, krovinių netvirtinimas, sveikatos sutrikimai, nuovargis. Bet pagrindinė priežastis vis dėlto yra elgesys“, – sako G. Lukošius.  

REKLAMA

Policijos generalinis komisaras R. Požėla sako, kad policija siūlo naujas griežtinančias poveikio priemones, nes dabartinės neveikia piktybinių pažeidėjų.  

„Matyt, tokiems vairuotojams paveiku būtų tam tikri apribojimai. Nors, visgi suprantu dalies visuomenės ir dalies Seimo narių požiūrį į naujas griežtinančias poveikio priemones. Aš visa tai suprantu. Tačiau, matyt, reaguojant į šitą situaciją, kad 48 žuvę šiai dienai (nuo 2023 metų pradžios, – red.), kai praėjusiais metais analogiškame laikotarpyje 28 žuvę, tai tikrai turime galvoti apie naują priemonių paketą, būtų nusikalstama nieko nedaryti.  

REKLAMA
REKLAMA

Keletas mūsų pasiūlymų yra grįžti prie vadinamo socialinio paslaugų paketo atsisakymo piktybiniams pažeidėjams, kurie yra skolingi valstybei, kurie piktybiškai nemoka baudų. Aš kalbu apie tai, kad jie negalėtų pasiimti būsto paskolų, apie transporto priemonės įsigydimą, registravimą, apie techninės apžiūros praėjimą. Šiai minutei, ką mes turime, tai turime tik draudimą pasikeisti vairuotojo pažymėjimą. Bet dažniausi tokie žmonės apskritai neturi teisės vairuoti, tai iš esmės ta norma yra neveikianti“, – sako R. Požėla.  

Visą laidą žiūrėkite straipsnio viršuje.  

Laidą „Dėmesio centre su Edmundu Jakilaičiu“ žiūrėkite kiekvieną pirmadienį–ketvirtadienį 19:30 per TV3 televiziją ir naujienų portale tv3.lt! 

tv3.lt

Paskolos? Juokinga,nes jie gyvena iš pašalpų,vienišų moterų ir tėvų sąskaita.Tokių apstu.Rajonuose tie gaideliai taškosi į visas puses,o pažįstami ar kaimynai nenori konfliktuoti,ne sgali sulaukti jų brutalumo.O be to niekas nenori policijoj būti liūdininkais -užtampys iš abiejų pusių
iš serijos: "nesumokėjai už dujas - atjungsim internetą"
Kad sutramdyti tuos etatinius budulius, reikia tuos daugmaž tvarkingus vairuotojus taip skalpuoti, kad net draugas Kimas JTO klausimą iškeltų dėl nusikaltimų žmoniškumui. Kai koks apsižioplinęs pensininkas sumokės už greitį 92 km/h, kur 90 galima, kokius 300 eurų, tada ir tie buduliai išsigąs ir taps šventesni ir net už visokių Lietuvos naujienų portalų žurnalistus.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų