REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apie „Peugeot 208“ modelį mes jums jau pasakojome. Šį kompaktišką hečbeką mes išbandėme pravažiuodami bendrai sudėjus kelis tūkstančius kilometrų. Vienam iš mūsų jis paliko pusėtiną įspūdį, kitam – liko tikru „prancūzų“, išsaugojusiu firmines vertybes. O kai kalba pasisuka apie firmines vertybes, sunku neprisiminti kanoninio „Peugeot 205 GTI“. Panašu, patys prancūzai neatsispyrė pagundai – trumpame filmuke susitiko naujasis „208“ ir klasikas „Peugeot 205 GTI“.

REKLAMA
REKLAMA

Beje, „Peugeot 205 GTI“ vis dar tituluojamas geriausiu visų laikų „hot-hach“ kategorijos atstovu. Automobilis buvo komplektuojamas 1,6 ir 1,9 litro darbo tūrio motorais, kurių galia svyravo tarp 104 ir 132 a.g. ir garsėjo tobulu valdymo charakteriu.

REKLAMA

Beje, naujas„Peugeot 208 GTI“ turėtų būti irgi ne iš kelmo spirtas. Po variklio dangčiu slepiasi 1,6 litro turbininis benzininis variklis leidžiantis hečbekui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti greičiau nei per 7 sekundes. Tiesa sakant, tai yra tas pats variklis, kuris suka ir kitų PSA koncerno sportiškų modelių ratus, įskaitant gražųjį „Peugeot RCZ“ ir „Citroen DS3“. „208 GTi“ atveju jis išvysto maksimalią 197 AG galią ir didžiausią 275 Nm sukimo momentą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų