Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į B. Mojesejevo koncertą bilietą pirkau "Švyturio " arenos kasoje. Ten jais prekiavo Bilietai.lt.
Ir labai keista, kad pasiskambinus į šios organizacijos būstinę, mintinai tekstą išmokusi mergelė pasakoja, kad gali grąžinti tik sumokėtus už bilietus "komisinius".
Ir kaip čia ??? - UAB Nacionalinis bilietų platintojas---bilietai.lt --- bilietus parduoda ir pinigus atiduoda Renginio organizatoriams be jokių apsaugų --- be sutarčių ir draudimo.
Manau, kad čia jau turėtų įsikišti prokuratūra. Tuo labiau , kad tai vieninteliai įvykiai. Internete jie jau minimi prieš kelis metus.
Analogiška situacija ir su BILIETAI.LT.
Mes , taip pat sudarėme sutartį su bilietai.LT (Bilietas yra sutarties forma).
Mes tiesiogiai jokių sąsajų su "Muzikos Industrija " neturime ir nieko reikalauti kaip ir negalime.
Bieltai.LT at Tiketa turi verslo draudimą (bent jau normalios kompanijos tai daro, kad apsidrausti nuo galimų kolizijų). Mes, kaip TIKETOs ar Bilietai.Lt klientai, nežinome jokių sutartinių įsipareigojimų tarp platintojo ir organizatorių, nes tai Jų verslo reikalai.
Šiuo metu, BILIETAI.LT siūlo gražinti savo tarpininkavimo mokestį ~1 EUR . Juokinga, nes - klientui priėmus šį grąžinimą, bus pretekstas įvardinti, kad bilietų platintojas savo pareigą grąžinti lėšas kaip ir atliko, o su renginio organizatoriumi "MuzikosIndustrija" jūs bylinėkitės patys.
Tokiu atveju, mes nebesinaudosime bilietų tarpininkų paslaugomis (TIKETA, BILIETAI.LT ir pan) o įsigysime bilietus kažkaip tiesiogiai arba reikalausime kitokios sutarties proformos, arba nesilankysime renginiuose.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų