REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trečiadienio vėlyvą vakarą Lietuvos laiku įvyko antrosios futbolo čempionato pusfinalio rungtynės tarp Argentinos ir Nyderlandų komandų. Tik po 11 metrų baudinių serijos 4-2 (0:0) pergalę iškovojo ir finale šį sekmadienį su Vokietijos rinktine susitiks Argentinos komanda. Tačiau šiame čempionate vienas laimėtojas jau yra – tai čempionato rėmėja, viena didžiausių pasaulyje sporto prekių gamintoja „adidas“, teigiama pranešime spaudai.

REKLAMA
REKLAMA

Viso pasaulio futbolo čempionato metu arši kova vyko ne tik tarp komandų, bet ir tarp rėmėjų, kurie nuo galvos iki kojų rengė futbolo žaidėjus. Šiame čempionate „adidas“ rėmė 9 komandas, tarp kurių Argentina ir Vokietija, o „Nike“ – 10 komandų, tarp kurių čempionato šeimininkė Brazilija, bei Nyderlandų komanda. Abi šios rinktinės žais mažajame finale šį šeštadienį.

REKLAMA

Išaiškėjus pusfinalio poroms Vokietijai – Brazilijai ir Argentinai – Olandijai, buvo aišku, kad dar atkaklesnės varžybos prasideda ir tarp šių sporto prekių gamintojų. O jeigu pusfinalio varžybos būtų susiklosčiusios kitaip, tada galbūt finale būtume pamatę ir lemtingą „adidas“ ir „Nike“ kovą. Tačiau finale susitiks abi „adidas“ remiamos komandos, todėl vienas laimėtojas čempionate jau aiškus. Nesvarbu, kuri komanda, Vokietijos ar Argentinos savo rankose laikys trofėjų, jų žaidėjų aprangas puoš šios kompanijos logotipas. Tokia pati situacija paskutinį kartą buvo 1990 metų finale, Italijoje. Čia pergalę rezultatu 1-0 šventė tuometinė Vakarų Vokietija.

REKLAMA
REKLAMA

Tomas Ramsdenas, „adidas“ kompanijos marketingo vadovas savo pranešime teigia: Matyti dvi savo remiamas komandos pasaulio futbolo čempionato finale yra neįtikėtinas jausmas, tai geriausias rezultatas už visą įdėta darbą. Mūsų tikslas buvo, kad apie mūsų prekės ženklą būtų kalbama daugiausia. Mums tai pavyko padaryti. O abiejų, mūsų remiamų komandų patekimas į finalą, dar kartą įrodo, kad pasirinkta kampanija „Viskas arba nieko“ (#allin or nothing) buvo teisingas sprendimas“.

Nors čempionatas dar nesibaigia, tačiau „adidas“ jau skaičiuoja rezultatus, kurie pranoko visus lūkesčius. Specialiai šiam čempionatui sukurtais vienais iš „Battle Pack“ kolekcijos batų f50 įmušta daugiausia įvarčių – 46. Trys iš daugiausia pelniusių įvarčių žaidėjų – Jamesas Rodriguezas, Thomasas Mulleris ir Lionelis Messi žaidžia būtent šiais batais. Oficialus čempionato kamuolys „brazuca“ nesulaukė jokių neigiamų atsiliepimų, kurių buvo pilna 2002 ir 2010 metais. O jo socialinis profilis tinkle „Twitter“, turintis virš 2,7 mln. pasekėjų pripažintas greičiausiai augančiu socialiniu profiliu pasaulio futbolo čempionate.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kampanija „Viskas arba nieko“ (#allin or nothing) aktyviai veikia „Twitter“, „Facebook“, „Youtube“, „Instagram“ ir „Tumblr“ socialinėse paskyrose. Visos šios paskyros bendrai turi daugiau nei 4,5 mln. vartotojų. O „Twitter“ paskyroje ši kampanija savo populiarumu daugiau nei dvigubai lenkia savo konkurentus. Turnyro metu vykdyta aktyvi komunikacija, staigi reakcija į svarbiausius įvykius, „adidas“ kompanijai leido tapti sparčiausiai augančia bendruomene socialinėje erdvėje iš visų čempionato sporto prekių gamintojų.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų